دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دختر هیئتی منننننننننننننننننن

1392/9/30 6:14
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناااااااااااازدار خانوووووومماچ

                                     سلام هیئتی خانوم قلب

                                                               سلام فدات بشم منبغل

الهی قربون هیئتی خانومم بشم که همممممممیشه آرزو داشتم یه نی نی گل مثل شما داشته باشم

و جمعه اول ماه رمضون که روز علی اصغره لباس سبز تنش کنم و ببرمش مصلیقلب آخه میدونی عزیزم

 من دوسال قبل که تو آرزوی شما بودم به مراسم علی اصغر رفتم و وقتی بابایی من و دور میدون پیاده

کرد تا خود مصلی مثل ابر بهار اشک ریختم و از خدا از ته قلبم آرزوت کردم و خدارو شکر طولی نکشید

که آرزوم براورده شد و پارسال هم در حالی رفتم مصلی که شما تو دلم بودی امسال هم خدا رو صد

هزاااااااار مرتبه شکر با وجود و حضور سبز خودت رفتمبغل

الهی من فدات شم که آرزوهامو براورده کردیبغل

الهییی قربونت برم که با اومدنت یه دنیا شادی برام آوردیبغل

گل قشنگ مامان صبح جمعه هممون زود از خواب پاشدیم و لباس پوشیدیم و رفتیم دنبال خاله سمیرا

(دوست مامان که الهی به حق جدت سال دیگه با نی نی بیاد فرشته) و از اونجا رفتیم مصلی

واااای خدا چه خبر بود یه عاااالم نی نی سبز پوش چفیه به سر ماچ حتی نگااه کردن به منظرش هم

روح آدمو تاااازه می کرد واقعا چه هیئتییییییییییییییخنده یکی داشت شیر می خورد یکی رو پای مامانش

بود یکی لج کرده بود خلاااااصه با مزه ترین هیئتی بود که به عمرم دیدم خنده

شما هم که مثل همیشه بعد نیم ساعتی که از ورودمون گذشت شروع کردی به شیطنت و از کشیدن

چادر سر خانومها گرفته تا کتک کاری با نی نی ها و گاهی ناز کردن و بوسیدنشون  همممه رو امتحان

کردیییییییییییی

آخه دختر چرا انقدددر شیطونی تازشم وقتی مداحی می خوندن شما بجای سینه زدن همش میگفتی

دس دس و دست میزدی و آاااااااااااااا آاااااااااااااااااا میکردی

خلااااصه خییلی روز خوبی بود شما هم فکر کنم خیلی بهت خوش گذشت نه که عاشق جمعی خوب

عقده هات رو خالی کردی اصلا شاید فکر می کردی عروسیه من که نمیدونم تو ذهنت چی می گذشت

چشمک

حال میریم سر عکسای نااااااازت

خاااااااااااانواده سبزماچ البته با ورود و حضور نااااازت سبز تر هم شده جمعموووووووووووونبغل

این هم عکس شما و مامانیت که عااااااااشقشییییییییییییییییی

و این هم شماا و خاله سمیرا که عااااشقته

تاااازشم تو هیئت دوست جون هم پیدا کردییییییییییییییییییییی

ولی یه دلخوریم ازت اینه که اصلا نذاشتی سربند و شال سرت بذارم عصبانیقول بده سال دیگه اذیت

نکنی

این هم عکست که داری سربندت رو در میاااااااااارییییییییییییعصبانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله معصومه محمد سعید
19 آبان 92 21:32
سلام دینا جون عزاداریتون قبول ایشاله با حضور تو این مجالسا عاقبت بخیر بشی یه خانم اعتقادی بشی مثل مامان جونت.برای ماهم دعا کنین تو این شبای عزیز التماس دعای فراوان سیده خانم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام خاله جونیییییییییییییییییی ممنونم انشالله من و مامانیم هم محتاج شما سید خانوماییم راتییییییییییییییی ممنون که به وبم سر میزنین انشالله یه روز من و مامانیم به وب نی نی شما سر بزنیم
مامان پانیذ کوچولو
22 آبان 92 21:32
دارم فکر میکنم چقدر ناز شدی....با این که یه هفته ندیدمت اما دلم واست یه ذره شده....امدم ساری زود بیا ببینمت...عمه فدا...