دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

اولین عید غدیر سید خانوم

1392/9/30 6:12
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سیده خانوم مامان

سلام سید کوچولوی خونه مااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام عشششششششششششششششق  بزرگ مامان

سلام خوشگللللللل ترین دختر دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الهی من فدات شم که سید کوچولوی ما هستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خانوم خانومای مامان عییییییییدت مبارک الهی 100 ساال دیگه هم عیدا رو باشی و سالم و موفق باشی

فدات شم که به قول بابات (بابایی هر جای جدید یا عید میشه میگه )تو پارسال نبودی اما امسال هستی

ممنون که اومدی ماچمممنون که قدم رنجه کردی و اومدی و ما رو از تنهایی در آوردی ماچممنون که به

خاطر دل من و بابایی از بهشت خدا دل کندی و اومدی خونه ماماچعسلی مامان ما هم سعععععی

می کنیم خونمون برات مثل بهشت باشهقلب سعی می کنیم آغوشمون رو برات مثل بهشت گرم ونرم

و آرام کنیم تا دخمل ناااازمون که به بهشت خدا عادت کرده احساس ناراحتی نکنهقلب

خلاااااااصه قشنگ ترین هدیه خدا دیروز اولین عید غدیر عمر شما بود قلبو از اول صبح تااا شب مهمون

داشتی قلب

امسال خونمون از سالهای قبل شلوغ تر بود که اللبته بخاطر سید کوچولوی خونه و به یمن وجودت بوده

آخه فامیلای من خییلی به جد دخملی گلم اعتقاد دارن و از وقتی که تو دلم بودی تا حالا همش نذر جدت

می کردن الهی جدت حافظ خودت هم باشه

راستی چند تا نی نی هم اومدن پیشت

1. بهران پسر خاله شکیبا2 . آیلین دختر خاله افسانه  3.رونیا دختر خاله روجا  4. پانیذ دختر عمت

5. امیر علی دختر خاله زری (البته همه این خاله ها از فامیلان و من جز دخملم خواهری ندارمماچ)

عسلم عیدمون با وجودت و ورودت رنگ تازه ای به خودش گرفته امیدوارم گل خوشبوی زندگیم همیشه

شاداب باشی و عطر خوشت رو تو زندگیم پراکنده کنیییییییییبغل

این هم عکس شب قبل عید غدیر از جناب شما وقتی ما داشتیم خونه رو تمیز می کردیم و شما

داشتی می رفتی تو شومینه خنده   

این هم عکس شماست تو روز عید که لالا کرده بودی بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پانیذ کوچولو
5 آبان 92 11:03
عیدت مبارک عمه فدا....ایشاا... همیشه شاد وسلامت باشی...خوشحالم که اولین سال عید غدیر پیشت بودم...


ممنون عمهمهربون منم خوشحالم که اومدی و دیدار تازه کردم