دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

شازده خانوم 10 ماهه شد هوراااااااااااااااااااااااااااا

1392/9/30 6:11
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگل مامان 10 ماهگیت مبارک گل ناااازم فدات شم الهیییییییییییییماچبغلماچ

نمیدونی چقدددددددر از اینکه دارمت خوشحالم عروسک کوچولوی من قلب

نمیدونی چقدددددر خدا رو شکر می کنم که 10 ماهه خواهر کوچولو دارم گریه

نمیدونی چقدددددر خوشحالم از اینکه دیگه روزا تنها نیستم و همش حوصلم سر نمیره بغل

نمیدونی چقدددر بی تو تنها و افسرده بودم و سرمو هی الکی با کلاسها و کارهای دستی و... پر میکردم

امممممممما هیچ کلاس و کار و تفریحی بی تو برام خوش نبود گریه

خوشگل مامان وقتی تو نبودی هر کاری می کردم و هر جایی میرفتم و هرچی که میخریدم به دلم

نمی چسبیدگریه همییییییییشه انگار ته دلم خالی بود همیشه احساس کمبود می کردمگریه

همش با خودم می گفتم همه کاری بلدم اما نمیتونم برای نینیم انجام بدم گریه

همش فکر می کردم اگر ماهر ترین خیاط . بافنده یا ... دنیا هم باشم

چه فااااااااایده که ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر نیستمگریه

عزیزترینم تو منو به مهم ترینماچ

                                  ارزشمند ترینماچ

                                                  شیرین ترینماچ

                                                                 قشنگ ترین ماچ

                                                                                و بهترینماچ

                                                                                           آرزوی زندگیم رسوندیماچ

از ت ممنونم که اومدی و زندگیم رو شیرین تر کردی قلب

البته از خدای خوب و مهربونم هم ممنونم که تا حالا هرچی ازش خواستم بهم نه نگفته بغل

و همیشه بهترین چیزها رو نصیب و قسمتم کرده بغل

ازش به خاطر بهترین پدر دنیا

                                 بهترین مادر دنیا

                                                   بهترین همسر دنیا

                                                                         و بهترین نی نی دنیا

                                                                                                  که بهم داده

          

                               هزاران بااااااااااار ممنونم قلب

خدایا من لیاقت اینهمه لطف تو رو ندارم و در جواب هممممممه محبتهات فقط میتونم ازت تشکر کنم

ممنونم ازت دوست خوبم هر چند که من برات بنده خوبی نبودم اما تو همییشه برام خدای خوبی بودی

دوستت دارم خیییییییییییییلی زیاد بغلو میدونم تو من و هممممه بنده های دیگرت رو دوست داری 

 و همممممممممیشه براشون بهترین چیزها رو میخوای

خدای خوب و مهربونم ازت یه چیز دیگه میخوام و خواااااااهش عاجزانه دارم که برآورده کنی

ازت میخوام دخمل کوچولوی منو در پناه خودت حفظ کنی من تماااام تلاشم رو برای حفاظت ازش میکنم

اما در برابر قدرت و اراده بیکرانت هیییییچ قدرتی و توانی ندارم فرشته

خدایا ازت عاجزانه می خوام که هیچ وقت اراده نکنی اون ازم پس بگیری چون من طاقت یک آن دوری

از اونو ندارمنگران

خدایا خودت میدونی که دینا برای ما و توی خونه ما مهم ترین نشانه وجودته و هر وقت می بینیمش

به یاد لطف بیکرانت به خودمون می افتیم  پس من این نشونه رو به خودت می سپرم و ازت می خوام

همیییشه خودت نگهبان و نگهدارش باشی بازنده

باز هم به خاطر هممممممممه نشونه های خوبت تو زندگیمازت تشکر می کنم بغل

امشب به مناسبت 10 ماهگیتبغل یه کیک خوشگل با دو تا شمع خوشگل تر برداشتیم و رفتیم

خونه مامانی و بابایی که عاشقانه دوستت دارن و سورپریزشون کردیم و یه جشن 5 نفره گرفتیم ماچ

این هم عکسهااااااااااااااش

دینا در حال بالا رفتن از مبل

دینا آماده جشن گرفتن

                                                        

دینا در حال بررسی کیک (ببینممممممممممم به به عجب سر و شکلییییییییی)

دینا بهمراه مامانی و بابایی که الهی جد دخترم نگهدار هر سه تااااااااااشووووون

و در آخر خانواده سه نفره ماااااااااااااااا

(البته عشقم به کیک گیر داده بودی و با هزار بدبختی این یه عکس خوب از آب در اووومدددددد)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پانیذ
2 آبان 92 19:49
الهی تو ودخملت همیشه شاد باشید...


ممنون عمه مهربون همینطور تو و دخمل ناااااازت