دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

سومین هفته 9 ماهگی

1392/9/30 6:07
278 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناااااازم سلام

تو این هفته خییلی کارها رو برای اولین بار انجام دادی که با هم لیست وار مرورشون می کنیم :

1. برای اوولین بار شنا کردی ( روز جمعه که سوم عمه من بود با هم رفتیم فریدون کنار و تو راه برگش

برای عوض شدن حالمون رفتیم تا به دریا نگاه کنیم و یکهو من جو گیر شدم و شما رو با لباس بردمت

تو آب البته بیشتر به خاطر این بود که تابستون داره تموم میشه و شما تابحال تو آب دریا نرفته بودی

انقدددددر هم خوشت اومد که نگوووووووووووووووووووووووووووووووووو

                                    

2. اولین باریکه رفتیم امامزاده عباس(البته قبلا امامزاده های دیگه رفتی هاااا)

3. اوووولین باریکه با پای خودت واستادی و زیارت کردی (البته اونجا با صداای بلند داد می زدی و مداحی

می کردی که ما گذاشتیم به حساب شب جمعه و سیدی شمااا و بالازدن جدتونخنده

4. اولین باریکه روروئک سوار شدی (گل مامان ایندفعه که رفته بودیم پیش دکترت ازش پرسیدم

روروئک اشکالی ندارن ایشون هم گفتن که تا6 ماه اصصصصصصصلا خوب نیست و بعدش بد نیست

منم که از ترس حرفاییکه شنیده بودم اصلا سوار روروئکت نکرده بودم و روروئک هم برات نخریده بودم

حالا هم که خواستم بخرم مامان امیر منصور گفت نخرم چون چند ماه بیشتر استفاده نمیشه و روروئک

امیر منصور رو داد تا شما ازش استفاده کنی شما هم زا دیشب روروئک سواری رو شروع کردی البته

از اونجاییکه خییییلی دوست داری چیزا رو هلشون بدی وقتی بیرون روروئکی هلش میدی و جلو

می بریش و اینجوری بیشتر لذت می بری فکر کنم برات واکر بخرم بهترهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mobina
11 شهریور 92 19:25
سلام
فدات شمــــــــــ دینا کوچولو!!!
یه پله از همسن و سال های خودت بزنم به در و تخته و گوش شیطون کر و چشم حسود کور جلوتری !
فداتـــــــ شم زیارت که میری ما رو هم دعا کن با دستای کوچولوتــــــــ !



ممنون دختر خاله لطف داری چشششم حتما