دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

how are you

1393/5/6 17:03
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلبل کوچولوی خونه ما

مدتیه دیگه خیلی بلبل شدی و از فارسی و انگلیسی و مازندرانی کلی چیز میز بلدی

و تقریبا دیگه کمتر کلمه ای هست که نتونی بگی ...البته خیلیها رو قر و قاطی میگی و من

خیلی خوشم میاد...مثلا به ماهرخ میگی ماخور...و خیلی های دیگه

اسم و فامیلت رو هم بلدی و وقتی میگیم فامیلیت چیه میگی اسکو

شعر هم به کمک مامان میخونی...البته شعرای انگلیسی بیشتر بلدی

و عاشق این شعری

hello mother...hello father

how are you(2

very well i thank you  2

how are you   2

چند وقت پیش این  شعرو موقع تعویض مای بیبیت برات خوندم تا به گوشت آشنا باشه برای

وقتیکه بزرگتر شدی  بتونم یادت بدم...اما وقتی پاشدی شروع کردی با همون لحن من

گفتنhow are you  منم تعجب داشتم دیوونه میشدم و کلی ماچت کردم...

الان دیگه به هر کی میرسی میگی

hello...how are you...thank you

البته هاو آر یو رو کامل میگی...به هلو میگی الّو...به تنک یو هم میگی سنّو

خلاصه اینکه داری بزرگتر میشی و همزبون مامان ...تا تنهاییهامو پر کنی

وخوااااااااااااهرم باشی...همه چیزو هم می فهمی و هر وقت کار بدی کنی و چهره مامان

درهم شه میای و میگی ببسید...یعنی ببخشید و میگی بوس و کلی لبمو میبوسی

من فدای دختر مهربون و با ادب خودم بشم الهییییییییییییی

امیدوارم همینطور خانوم و مودب بزرگ شی و باعث افتخار مامان و بابا شی عششششقم

تازگیها به مامان من میگی مامان سَ...فقط هم با اون پشت تلفن حرف میزنی

و بهش میگی مامان سَ دووووست دَم بیا...یعنی دوست دارم

البته نمیدونم این قضیه پشت تلفن سایلنت شدنت چیه...حتما به قول بابات برات یه مسئله حل نشدست

از بس که کنجکاوی و برات سواله که صدای آدما از کجا میاد...دانشمند کوچولوی من

جدیدیا چند تا بچه که می بینی میگی بسّه ها

به نوزادها میگی نی نی کوسوئو...خیلی از اسمها رو هم بلدی

مث علی.مهسا .مهرسا.مائده.سهیلا(که قرو قاطی میگیش).امیر.آرش(میگی آشر). آرمان

امیر منصور. رونیا(که میگی نونیا).ماندانا(میگی مانانا)محمد(میگی ممد)...بقیش یادم نیس

و عاشق همه اونایی هم هستی که باهات بازی کنن مثلاعاشق بچه های چند سال از خودت بزرگتری مث بهران

که بهش میگی بابانو به هیچ کی دیگه جز مامان اون خاله نمیگی

به هیچ کی هیچ کی هیچ کی هم جز دایی سهراب دایی نمیگی و به همه غیر این دوتا عمه و عمومیگی

خلاصه اینکه این روزا مث قند و نبات و شیر شکلات شیرین شدی

و همین روزاست که قورتت بدم مننننننننننخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان و بابا
6 مرداد 93 18:18
سلام عزیز دلم ممنون که به ما سر زدین دینا جونمو ببوس،راستش کتاب دکتر ماهک رو من از خود مطب ایشون خریدم ولی اگه تو اینترنت اسمش رو سرچ کنی حتما اطلاعات بهت میده نویسندش اقای سید جلال الدین حسینی و اسم کتابشم دایره المعارف کودکان هست،من از به دنیا اومدن دخترم به جای ویتامین آد بهش بی بی جویس دادم و آهن هم یورو ویتال میدم.الان از ۱۱ ماهگی یه بعدش به جای بی بی جویس به من کیندر یورو ویتال داده و به جای آهن هم بهش مینا جویس میدم شربت زینک رو هم واسه هوش و قدش میدم ویتامین ای هم برای رشدش میدم. همه رو تو اینترنت سرچ کنی میتونی اطلاعاتش رو بگیری اگرم مایل بودی ادرس مطب رو بهت میدم یه بار هم که شده ببرش اونجا ضرر نمیکنی من به کارش ایمان دارم بازم اگر سوالی داشتی من در خدمتم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خانومی که بهمون سر زدی...از اطلاعاتت هم متشکرم...ممنون میشم آدرس مطبش رو بدید