دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

خانوم همسایه

1393/5/21 10:44
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

جدیدا تنهایی حوصلت خیلی سر میره و دوس داری همش کنارم باشی

البته تا زمانیکه بابات بیاد...و بعدش خائن کوچولو دیگه نگاهم هم نمیکنی

و من چون روزا باید آشپزی کنم و مطبخ ما هم خیلی کوچیکه

و ما تو آشپزخونه گاز نداریم و فقط تو مطبخ گاز داریم

یه راهکار جدید به ذهنم رسییییییییید...

تراسمون که چسبیده به مطبخ رو خالیش کردم و

اسباب بازیهات رو بردم رو تراس ...تا وقتی من آشپزی می کنم شما بتونی

از پنجره نگاهم کنی و به بازیت برسی

اینجوری با هم همسایه شدیم و هر کدوم هم به کارای خودمون میرسیم

تازشم شما از هوای آزاد و آفتاب هم بی نصیب نمیمونی

آفرین به مامانی با اینهمه فکرای خوب خوب

این هم عکسای شبیکه تازه تراسو تمیز کرده بودم...

و شما ذوق زده رفتی سراغ اسباب بازیهات

قربون خانوم دکترم برم منننننننننننن

بعدش برات قالیچه انداختم تا بتونی بشینی و بازی کنی

و این هم صبح فردا و ویوی مامان از اتاق اسباب بازیهای دترش

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نازی
22 مرداد 93 14:43
چه با صفا.یه اتاق خصوصی برای دختر نازت شده،عالیه.
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی خاله جونش ...ممنون که بهمون سر میزنی