دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

تو خودت نمره بیستیییییییییییییی

1393/5/21 9:56
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامااااااااااااااااااااان

20 ماهگیت مباااااااااااااااااااااارک عشششششششقم

عشق مامان فدات شم که باز هم یه ماه دیگه از با هم بودنمون گذشت

فدات شم که یه ماه بزرگتر و خانوم تر شدی

و من از اینکه روز به روز با مامان همزبون تر میشی خیلی خوشحاااالم

آخه حالا دیگه تقریبا کامل حرف میزنی...خیلی از کلمات رو میگی...

والبته با جملات کوتاه و دو سه کلمه ای

عشق مامان چند روزی پشت هم عروسی بازی مشغولمون کرده بود

و وقتی برگشتیم از غزل کوچولو یه سرمای خفیفی گرفتی...

چه کنیم دیگه هر چه از دوست رسد نیکوست

حالا عشقم میخوام به رسم روزهای ماهگردت چند تا نصیحتت کنم

تا وقتی بزرگ شدی اینا رو از مامانی به یادگار داشته باشی

عشق کوچولوی منبغل

عزیزم من نمی خوام تو بهترین باشی،

من فقط می خوام تو خوشبخت باشی.

اصلا مهم نیست همیشه نمره هاتو 20 بگیری،

جای 20 می تونی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.

از "ترین" ها پرهیز کن.

خوشبختی اون جاییه که خودت رو با کسی مقایسه نکنی،

حتی نخواه خوشبخت ترین باشی

بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن.. همین.

من فکر میکنم از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما گریخت..

از 19/75 لذت نبردیم چون یکی 20 شده بود.

از رانندگی با پراید لذت نبردیم چون ماشینای مدل بالاتری تو خیابون بود.

از بودن کنار عشقمون لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیبش کمتر از خیلیهای دیگه بود.

می خوام بگم خیلی از ما فقط به "بهترین،بیشترین و بالاترین" چسبیدیم و نتیجه اش شده

همین نسل های افسرده و همیشه گریان !!!!

عسل عسلی مامان ...

هیچ وقت خودتو با کسی مقایسه نکن ...

چون خدا هر کسی رو خارق العاده آفریده و اگه هر کدوم از ما بجای تقلید صرف

از بقیه دنبال کشف استعدادهای خودمون باشیم ...حتما میفهمیم خدا مارو برای

چه کاری آفریده و حتما موفق میشیم...

عشق مامان...

امید وارم تو حتما حتما حتما هدف خدا از آفرینشت رو پیدا کنی و اون موقست که

خوشبخت واقعی میشی...چون وقتی چیزی رو که مناسب روح وجسمته پیدا کنی

آرامش هم همراهش میاد و مهم ترین چیز تو زندگی آرامشه

و به نظر من هر کسی که تو زندگیش آرامش بیشتری داره ...خوشبخت تره

عزیزترییییییییییییییینم

برات آرامشی بی پایان از خدای بی همتا درخواست دارم

و به هر جااااااااااااایی که تو زندگیت رسیدی اینو همییییییییشه یادت باشه

من و بابایی عاشقتیم

و هر کاریکه در طول زندگیت برات میکنیم درست یا غلط

به اندازه دانش و  تواناییهای امروزمونه...

امیدورام خدا کمکمون کنه تا در طول تربیتت همش کارای درست رو انجام بدیم

و یه روز از روش تربیتمون پشیمون نشیم...

البته اینو هم باید بهت بگم که کااااااار من و بابایی مطالعه و سرچ تو اینترنته

تا بتونیم بهترین روش رو برای تغذیه و تربیتت داشته باشیم

ما تلاشمون رو می کنیم ...دیگه بقیش دست خداست

عشششششششششششششق مااااااااااااااااااااااااادر

به دستهاااااااااااااااااااای قدرتمند خدااااااااااااااااااااااااااا میسپارمت

دوست دارم خییییییییییییییلی زیاد

بوس بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پانیذ
23 مرداد 93 19:37
عشق عمه... ماهگردت مبارک...200 ساله شی...دوست دارم... اندازه پانیذ واست آرزو های خوب میکنم...
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی عمه...ولیییییییییی...هر کسی عشششق خودش.یار خودش.دل و دل و دلدااااااااااار خودش...