دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

گیفت 18 ماهگی مامان

1393/3/25 22:14
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خونهههههههههههه

18 ماهگی چون 1.5 سالگیه خیلی تو یاد آدم میمونه

منم دلم میخواست برات یه کاری کنم و گیفت این ماهت دسترنج خودم باشه...

ولی  چون شما نمیذاری سر چرخ بشینم...منم بالاجباااااااااااااااار

پنجشنبه فرستادمت خونه مامان سلیمه و برات یه پیراهن خوشششششششگل  دوختم

آخه باشی نمیذاری خیاطی کنم ...منم مجبور شدم دیپورتت کنم

مباااااارکت باشه عسلکمممممممممممممممممم

دوست دارم یه عاااااااالمه...هر چی بگم بازم کمههههههههههههههبغل

این هم عکس تیتیشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آنيسا
26 خرداد 93 18:49
دستت درد نکنه خیلی قشنگ شده
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
خواااااااااااااهش عزییییییییزم...چشمات قشنگ می بینههههه