دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

حرف دلم

1393/10/4 13:27
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زمینی و آسمونی من

امروز که داشتم تو سایت دنبال مطالبی برای تربیت کودک میگشتم یه وبلاگ خوب از نی نی وبلاگ پیدا کردم

به اسم:تازه های علم روانشناسی کودک

تو قسمت معرفی سایت یه مطلب داره که خیییییلی جالبه و آرزوی مامانی بوده و هست

کاش بشه و بتونم بهش عمل کنم

اگر قرار بود یک بار دیگر فرزندم را بزرگ کنم

انگشتم را کمتر به نشانه تهدید به سوی او می گرفتم

کمتر به ادب کردن او می اندیشیدم و در مقابل

به برقراری ارتباط با او اهمیت میدادم

کمتر به ساعتم نگاه میکردم و

چشم هایم را بیشتر برای نگاه کردن به او بکار میگرفتم

با او بیشتر به گردش میرفتم و

بادبادکهای بیشتری به آسمان میفرستادم .

کمتر خود را جدی میگرفتم اما جدی تر با او بازی میکردم

دشت های بیشتری با وی میپیمودم و

ستارگان بیشتری را با او تماشا میکردم.

کمتر او را میکشیدم که تند تر راه برود و

بیشتر در آغوشش میکشیدم.

رفتار خشک و سختگیرانه ام را کمتر به کار میبردم

و در عوض بیشتر حمایتش میکردم

به جای فکر کرد به ساختن خانه اعتماد به نفس او را میساختم

و به جای اینکه عشق به قدرت را در خود رشد دهم...

قدرت عشق ورزیدن را در خود پرورش میدادم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرناز خاله آرسن جون
4 دی 93 13:55
عزیزم چه دختر نازی داری خدا واست حفظش کنه خاله جونی آرسن تو جشنواره شرکت کرده رای بدین خوشحال میشیم