دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

آشپز باشی

1393/3/25 22:29
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل عسلی مامان

از اونجاییکه شما غذا نمیخوری و باید با هزااااااار کلک غذا بدیم بهت

و از وقتی هم که مریض شدی بدترررررررر شد این حالتتتتتتتتتتتتت

و صبحانه رو که انقددددددر مفیده اصلا نمیخوریییییییییی

من بیچاره روزها میذارمت رو کابینت و همینطور که با چیز میزا بازی می کنی بهت غذا میدم

(البته چند روزیه که این کلک هم کارساز نیست و هرچی دادم بهت تف میکنی...یا اینکه

روت رو بر میگردونی)

خلاصه این عکسها مال یکی از روزهاییه که کلک آشپز باشی رو برات زدم

داری بازی هوشت رو دونه دونه میندازی پایین تا من مجبور شم برشون دارم و وقت نکنم بهت غذا بدم

اینجا هم از بابات خواستی مث تو دم کنی سرش کنهقه قهه اون هم هررررررررگز بهت نه نمیگهههههه

حالا هم داری تنبک میزنی و ادا در میاریبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
25 خرداد 93 22:41
بهارم اینجوری شده لب به هیچی نمیزنه ...همیشه دلم به این خوش بود بهار بد غذا نیس اما داره پدرمو در میاره دیگه داره گریم میگیره بهار غذا رو تو دهنش تا نیم ساعت نگه میداره و بعد دور از چشم من بیرون میاره امروز میخوام یه دل سیر بزنمش حیف که بچس و حالیش نیس
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
عزیزم به خاطر مریض شدنشه...یک کم طول میکشه تا برگرده به حالت عادیش...خونسرد باااااش