دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

18 ماهگیت مبارکککککککککککک

1393/3/21 16:24
231 بازدید
اشتراک گذاری

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست
و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک

سلااااااام عشششششششششششقم

18 ماهگیت مبارک گل ناااااااااااااازم

باورم نمیشه 18 ماااااااهه مادر شدم...

18 ماهه تو رو دارم و این بزرگترین و قشنگ ترین اتفاق زندگییییمه

عشششششق زندگی من ...نمیدونم چطوور باید بهت بگم چققققدر دوستت دارم...

نمیدونم به چه زبونی باید بهت بگ که عااااااااشقتم...

گاهی اوقات وقتی داری شیر میخوری به چشمام خیره میشی و منم بهت میگم مامانی عاااااشقتم ...

خیلی دوست دارم ...تو مهم ترین دلیل زندگیمی.. اومدنت قشننگ ترین خاطره زندگیمه...

بهت میگم عشششششق مامان دوست دارم ...همینجوری که هستی ... با تماااام وجودم عاااااشقتم

هستی نیستی من...بغل

و تو گاهی اوقات لبخند میزنی و گاهی اوقات هم فقط نگاهم می کنی...

من اما نمیدونم به عمق عششقم پی بردی یا نه...نمیدونم متوجه شدی که چقددددر دوست دارم یا نه ...

نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد.
امروز روز توست... تولدت مبارک

دیناااااااای مامان...دیییین مامان...دنیاااااااای مامان...

دوست دارم ...عاااااااشقتم ... و با تمام وجود روزشماری می کنم تا بزرگ شی و بشی دوستم...همدمم...رفیقم...یااااارم...خواهر و ماادرم...

آخ که چقددر می شینم و خیالبافی می کنم که وااااای وقتی بزرگ شدی با هم میریم پیاده روی...استخخخخخخر...بازار...خرییییید...

وای دینا چقدر خوب شد که دختر شدیهاااااا...چون من همیشه کمبود خواهر داشتم...حالا اینجوری

تو هم دخترمی هم خواااااااهرم...من فدای دختر یه دووووووونم

عااااشقتم مامان...تند تند بزرگ شو و تماااااااااااام تنهاییهامو پر کن باشه عزیییییییییییزم

 

ماااااااااچ چ چ چ چ  به روووووی مااااااااااااااهت

بازم میگم هستی نیستی مامان

18 ماه9گیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکجشن

 

             روزي كه به دنيا اومدي داشت باروون ميومد اما اون روز هوا اصلا ابري نبود.

اين فرشته ها بودن كه داشتن گريه مي كردن چون يكي ازشون كم شده بود... تولدت مبارک.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آنيسا
21 خرداد 93 22:52
18ماهگیت مبارک پیش ما هم بیا
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی که بهم سر زدیییییین...حتمااااااااا
مامان بهار
23 خرداد 93 12:46
یک سال و نیمگی مبارک دیناااااجووووونم . راستی شما واکسن دینا رو زدی؟ اذیت که نکرد؟ من از حالا ماتم واکسن بهار رو برداشتم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام عزیز نه هنوز نزدم گذاشتم سرماش خوب خوب شه بعععععد...منم خیلی میترسم آخه این دختره سر همه واکسنها اذیت کررررد...الان هم که مریض شدههههه...کلی وزن کم کرد...
مامانی پانیذ
25 خرداد 93 0:04
وای عمه جون معذرت میخوام پانیذ مریض شد پاک یادم رفت ...18 ماهگیت مبارک عزیزم...یه کادوی خوشگل پیش من داری انشا ا..180 ساله بشی...
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون عمه جوووووووووووووووووووونی