دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

آتلیه 16.5 ماهگی

1393/3/3 8:51
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

2 اردیبهشت که تولد بهران بود مامانش میخواست ازش عکس بندازه بردش آتلیه

منم چون دیگه مشتری ثابت خانوم عکاس شدیییییم...همراهشون رفتیم و کلی ازت عکس انداختم...

الان هم عکسات آماده شدن...و عااااااااااااااااااااااااالی

البته هنوز فایل عکسها رو ازش نگرفتم وقتی فایلها رو گرفتم...میذارمشون تو وبت

عششششششقم میبینی چقدر میبرمت آتلیه ...فدات شم من

آخه تو عشقمی...هر لباسی هم خیلی بیاد بهت ...باااااااااااید یه عکس آتلی ای باهاش بندازم براتبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان عفیفه
5 خرداد 93 16:11
سلام ممنون که به وبلاگ دختر من سرزدین خواستم مطالب وبلاگتون رو بخونم اما دائم پیام وارد کردن پسورد میومد . از کجا پسورد بیاریم ؟
مامان پانیذ
6 خرداد 93 1:59
دلم واست تنگ شده عشقم....رامسر رفتی پیش عمه نیومدی چرا؟دوست دارم خوشگل خانم....یه هفته دیگه میام پیشت....
مامان بهار
6 خرداد 93 6:05
زود زود عکسای دیناجونو بذار خاله جووووووووون
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
دلم میخواد ...ولی این روزا حسش نیست