دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

آتلیه 1 سالگیییییی

1392/11/6 14:44
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گلم امروز رفتمو فایل عکسای آتلیه 1 سالگیت رو گرفتم

میذارم تا برات به یادگار بمونهقلب

   

             

 

      

 

      

 

      

 

       

 

       

واین هم یه عکس با  امیرعلی کوچولو که چون شیر مامانی رو نوش جون کرده داداشت شدهخنده

      

  

راستی خوشگل خانوم یادت نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مامانی عاااااااااااااااااااااااااااااشقتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

و باز هم مثل همیشه و هر لحظه

میسپرمت به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابازنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان پارسا
19 دی 92 18:18
ای جانمممممممممم چه دختر جیگری چه جالب که با هم همدرد بودیم ایشالا خدا دختر نازتو واست حفظ کنه
خاله ی ادریس :)
19 دی 92 19:07
سلام من خودم طراح قالب وب نگر هستم قیمت قالب های اختصاصی از 15 تا 20 تومنه ولی مجانی هم طراحی میکنم یعنی فقط عکس نی نی ها رو با فتوشاپ طراحی میکنم بعد میذارم جای عکس بالای قالب وبلاگ اگه مجانی خواستی عکستو برام بفرست من برات دوستانه طراحی میکنم گلم منتظر عکسات هستم اپلئدشون کن ادرسشونو بفرت من دوستانه جای عکی بالا عوض کنم ولی اختصاصی خواستی قیمت داره گلم ولی مجانی مثل وب همین نی نی ادریسه وب خودم که اونجوری مجانی حساب میشه اینم نمونه قالبای اختصاصی که درست کردم توی وب نگر: http://webnegar1.mihanblog.com/extrapage/nemonekarha مجانی مثل نمونه این وب خودمه (وب نی نی ادریس) ولی اختصاصی مثل ادرس بالاست من دوستانه برات مجانی طراحی میکنم
خاله ی ادریس :)
19 دی 92 19:31
اگه بخوای بهت یاد هم میتونم بدم ولی سخته ممنون خاله جونیییییییییییییییییی
مامان آنیسا سعیده
19 دی 92 22:25
عزیزم عکسای آتلیه خیلی قشنگ بود مخصوصا اولی خدا براتون نگهش داره راستی عموجون اینا هم اینجا بودن دیدن خوشگل خانم رو ممنون خانومییییییییییییییییی به همگی سلام برسون
Mobina
20 دی 92 1:30
saaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaam vaaaaaaaaay che axa khoshmellllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ازت
خاله ی ادریس :)
20 دی 92 2:15
نی نی گپ رو تائید کن گلم مگه قالب نمیخواستی مجانی برات درست میکنم
خاله سپیده
5 بهمن 92 18:16
واااااااااای چه عکسای خوشگلیییییییییییییییییییی ایشالله عکسای عروسیشو بذاری تو وبلاگش
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی خاله جونییییییییییییییییی
مهدیه مامان تبسم
13 تیر 93 12:33
خیلی عکسای قشنگی شده.مبارکت باشه خانم خوشگله
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون دوست جدییییییدمون