دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

تب لعنتی

1393/3/13 15:25
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششششششششقم

چند روزیه مدام تب می کنی و من در عذاااااااااابمدلشکسته

همش بهت دارو میدیم تا تبت رو کنترل کنییم...اما بعد چند ساعت تبت برمیگردهخطا

همش هم دعا می کنم ...تبت باز نیاد سراغت اما نمییشه...خطا

دکترت گفته ویروسیه و نیازی به آنتی بیوتیک نداره...

اما من از ترس اینکه نکنه مث اون دفعه ای که تبت خیلی طول کشید و آخرش بالاجبااار

بهت آنتی بیوتیک داد...از همین حالا شروع کردم تا کار به اونجاها نکشه...سوال

از خدا میخوام زود زود زود خوب شی و مامانی رو دق مرگ نکنی...فرشته

آخه من میمیرم و زنده میشم وقتی شما مریض میشی...غمگین

فکر کنم این پارک رفتنهای افراطیت کار دستت داده ...عصبانی

مامان فدات شه زووووود زوووووود زووووود خوب شو...بغل

گناهی بابا هم دل تو دلش نیست و از استرس روزی صد بار از اداره زنگ میزنه و حالت رو میپرسه...

دیروز هم از بس استرس داشت یااااااااادش رفت نماز ظهر بخونه...چشمک

بابااااااااااااااااااااااات که نمازش اووووول وقته تعجبو تا حاااااااالا این اتفاق براش نیفتاده بوووووووووووود..

منم حسودی می کنم و میگم برای من چرا یادت نمیرهههههههههنه

ولی می فهمم ...بچه از جووووووووون آدمه ...هییییچ کی دیگه جاشو برا آدم نمیگیره...

به امید اینکه تو پست بعدی ...زود زود ...خبر خوب شدنت رو بدم

الهییییی آمیییییییییییین

پسندها (1)

نظرات (2)

کودک ايراني
13 خرداد 93 15:51
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --------
مامان بهار
13 خرداد 93 19:20
اخی الهیی بمیرم . ..الهی زود زود خوب شی عزیز دلم ...خاله جون ما داریم میایم شمال _دریا کنار بلاخره از این کویر بیرون میایم........ این شماره منه امیدواررم بتونم یه جا قرار بذارم و ببینمت البته اگه دریا کنار نزدیکی شماها باشه
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
شما اومدین اینجا و من بی خبر...حالا چقددر شرمندتون شدم بعد دیدن این پیام خدا میدووووووووونه