دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دومین یلدات مبارک عششششقم

1392/11/7 13:35
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

                              

سلام گل خووونه

امسال دومین شب یلدایی بود که گل خونمون شدی و با عطر خوشت جونمونو خوشبو کردیبغل

عزیز دل مامان فدات شم که پارسال 10 روزه ودی و روز حموم دهیت آخرین روز پاییز بود و امسال 1 سال

و 10 روزه شدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قلب

عشق مامان پارسال یه نی نی کوچمولو بودی و جز جی جی خوردن کاری ازت نمی اومد و امسال شدی

گل جمعمون و هممممه چیو به هم ریختی

امسال من و شما به همراه بابا رفتیم خونه مامی که دلش خیلی برات تنگ شده بود و البته عمه کوچیکه

و شوهر عمت هم اونجا بودن

طبق معمول وقتی مامی رو دیدی پریدی بغلش و کلی بلاو ترکوندی و تا آخر شب بهش میگفتی مامان و

همش می خواستی بری بغلش و ناگفته نماند کل خونه و مخصوصا آشپزخونش رو به هم ریختیخنده

ما هم که نتونستیم درست و درمون چیزی از مخلفات شب یلدایی بخوریم چون شما همشو می خواستی

و نمی شد کههههههههههههههههچشمک

ولی در کل گرمااای وجودت به هممون حال داد و شب یلدا با حضور و وجود سبز شما خییییییییییییییلی

خوش گذشت امیدوارم هزار تا شب یلدای دیگه هم باشی و من فدااااااااات بغل

راستی خوشملم مامی هفته پیش رفته بود گرگان خونه محبوبه جون دختر دایی بابا که2 تا پسر کوچولو

داره که من عاااشقشونم  پسرکوچولوش که  اسمش امیر علیه و خیلی بامزست برات یه نقاشی کشید

و گفت بزنمش به دیوار اتاقت  عکسشو می گیرم و برات میذارم تو وبت آخه اولین هدیه کار دست از یه

نینیه برات

امیدوارم خودت هم که هم اندازه اون شدی مثل اون نقاشیت خوب شه گل قشنگ مامااااااااااااااانماچ

بلندای شب یلدای من بااااااااااش

                                       طلوع روشن فردای من باااااااااااش

ولی فردا خدا داند کجاااااااااااااایی

                                     همین حالا همین حالای من باااااااش

مثل همیشه

میسپرمت به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابازنده

 

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)