دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

زمستونت مبارک عششششششقم

1392/11/7 13:34
332 بازدید
اشتراک گذاری

                               

 

سلام عزیزم

زمستونت مبارککککککککککککککککککککککک

                                                 دلت بهااااااااااااااااااااااااااری عسلممممممممممم

میدونی یکهویی چی از ذهنم گذشششششششششششششت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینکه روزها داره یکی از پس هم میاد و میره و تو خدا رو شکر روز به روز داری بزرگتر میشی لبخند

و من با گذشت هر روز هم شادیم بزرگتر میشه هم غمم؟! شادیم بزرگتر میشه چون تو آرزوی

برآورده شده منی بغل تو عششششششقمیبغل تو هستیمییییییییییییییبغل

همه چیز و همه کس منییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییقلب

اما غمم هر روز بزرگتر از دیروز میشه چون روز به روز دارم بهت وابسته تر میشمممممممممم

روز به روز دارم بیشتر عاشقت می شم عاااااااااااااااااااااااشق میدونی یعنی چییییییییییییییی؟

دینااااااااا من تو زندگیم هیییییییییچ وقت یکی رو انقددددددر دوست نداشتم هییییچ وققققت!

دینا داره دنیا تکرار میشه از اینش می ترسم یه روزی مادرم به دنیام آورد و عااااااااااشقم شد

بهم وابسته شد و به خاطرم  از خودگذشتگیهااا کرد و ... اما یه روز منو به یکی دیگه سپرد و

عملا ازش جدا شدم . دل اون به من بود و دل من به دلبستگیهام اون به فکر من بود و مننننن

پی افکارم آخ دینا حالا می فهمم مادر یعنی چییییییییییییییی مادر حاضره نباشه وتو باااااااشی

حاضره مریض باشه و تو سالم باشی حاضره غصتو بخوره و تو عوضش شادی کنی وااااااااااای

دینا من قدر زحمات مادرمو  هییییییچ وقت ندونستم همش بهش خرده می گرفتم و می گفتم

برامون کم گذاشته تعجبآخه میدونی مامانی خییییییلی مهربونه به همین خاطر برای هممه فامیل

مهربونی می کرد ومنم بهش می گفتم وقتت مال همست نه ما تعجباما اون می گفت تو مااااادر

نیستی که بفهمی یه مادر اگه به همه مهربونی کنه اما هیییییییچ کسی رو به اندازه بچه هاش

دوست نداره بچه آدم بند جییگر آدمهمشغول تلفن

وای دیناااااااا مامانی راست می گفت تو بند جیییگرمیییی بغلدوست ندارم یه خاار تو پات بره

اگه یکی کوچیکترین چیزی بهت بگه دلم آتییش می گیره عصبانیمیخوام بکشمششششششش

ولی وقتی به این فکر می کنم که یه روزی تنهام میذاری و میریگریه و باید منتظر باشم تا اگرررررر

تو شهرمون موندی هفته ای یکی دو بار بهم سر بزنی می خوام بمیرمممممممممممممممگریه

وااااای دینا من دوست ندارم دیگه نی نی بیارم که تو تنهاااااا عششقم بمونی زبان

اونوقت تو بریییییییییییییییییی و تنهام بذارییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناراحت

  یه کسایی بیان تو زندگیت که از من بیشتر دوستشون داشته بااااشی ؟

                                                                                     من اون روز می میرم دل شکسته

حتما میگی چقدر حسوووودم مگه نهههههههههههههه؟ نگران

آخه من عاااااااااااااشقم دختر خوب عاشقا حسودن دیگه 

عاشق که شدی اونوقت می فهمی من چی میگم

مااااااااااااااااااااااااااااااادر که شدی

                                             می فهمی من چی میگمبغل

البته با تمام حسودیا و رنجیدنام آرزو می کنم  شاهد

بزرگ شدن و موفقیتهات

                          عاشق شدن و مادر شدنت 

                                                              باااااشم

آرزو می کنم حتی اگر نبودم تو باشی و موفق باشیبازنده

آرزو می کنم یک روز طعم خوش مادر شدن رو بچشیییماچ

تا مادرت رو درک کنی و بفهمی منظورم از این حرفها چی بود

(چون اگه این متنو یکی که مادر نیست بخونه درکم نمی کنههههنگران)

تا بفهمی خدا یه تیکه از عشق خودش رو به دل مادرها بخشید که به خاطر همون عشق

خداییه که مادرها حاضرن هر لحظه از عصاره جونشون به بچشون ببخشن  عزیز دلم بغل

واگر نه هییییییچ کی حاضر نمیشه لحظه لحظه از خونش بردارن و به یکی دیگه بدن عشقم

ماچباز هم مثل هر روز و هر لحظه

میسپرمت به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابازنده

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)