دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

روزهای پایانی یک سالگی

1392/11/7 13:38
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشششششششششششششق مامانبغل

روزهای پایانی یک سالگیت زیاد روزهای خوبی نبودن چون متاسفانه شما بخاطر تب و اسهال و استفراغ

تو بیمارستان بستری شدی و حال هممون گرفته شد .دل شکسته

یعنی از همون شبی که تب کردی رفتیم بیمارستان اطفال اما چون استفراغت بند اومد و با وجود شیر

خوردن دیگه بالا نیاوردی بستریت نکردن اما تبت شب بعد هم ادامه داشت و حتی به 38/5 هم رسید و

من دیگه کم مونده بود سکته کنم و تا خود صبح بالا سرت بیدار بودم (2 شب پشت هم بیدار بودم و چون

روزها هم تب می کردی باز هم از فرط استرس نمیتونستم بخوابم)استرس

این عکس خونه مامانیه که تب داشتی و پاشویت می کردیم

                                           

   بعد هم بخاطر شکم روی زیادت و کم آبیت تو خونه سرم وصلت کردیم

اینجا هم رو پام خوابت برده (البته بعد گریه زیاااااااااااااد)

 

وروز شنبه که بردیمت دکتر گفت اگه باز هم تبت بالا رفت بستریت کنیم بیمارستان نیمه شعباناسترس

که متاسفانه فرداش باز هم تبت بالا رفت و روزهجدهم آذر برای دومین بار از عمر کوتاهت تو بیمارستان

بستری شدی و اگه بدونی چییییییی کشیدیم گریهتا آنژوکت برات وصل کنن تماام تنت سوراخ سوراخ

شددل شکسته من هم کللللللللللی با پرستارها دعوا کردم تا آخرش بردنت بخش نوزادان و دور از چشمهای

خیس من گریهو بابات و بابایی و مامی آنژوکتت رو وصل کردن اما به پات چون کم آبی گرفته بودی و

رگ دستت خوب نبودگریه

این هم عکسای بیمارستانته

                                                   

اگه بدونی تو اون 2 روزیکه بستری بودی تو بیمارستان چیییییییییییییییییییییییی بهم گذشت و البته در

تمام اون مدت با توسل به جدت برای هممه نی نیهای مریض و مامان باباهاشون دعا می کردمبازنده

شما لج داشتی و همش گریه می کردی مخصوصا با ورود پرستارها به اتاق جییییییییغت هوا می رفت

و همش هم جیجی می خواستی یعنی بدون دروغ بگم در تماااام مدتیکه بودی بیمارستان تعجبدر حال

خوردن جی جی بودی و من هم همین یکی دو روزه یک کیلو کم کردم

                                                            

بابات هم حالش بهتر از من نبود اون هم شبیکه شما بیمارستانی شدی تو بیمارستان تو اتاقت موند

و پرستارها هم چون حاال زار من و اونو دیدن حتی یک کلام نگفتن که نباید بمونه و خلاصه اتاقو قرق

کرده بودیم برات چشمکاز خونه اسباب بازی و حتی دستگاه dvd هم آوردیم مژهو کلی cd های کودکانه

میذاشتیم تا روحیت بهتر شهناراحت

                                                              

خلاصه خوشبختانه حالت بهتر شد و از همون سمت رفتیم خونه بابایی (اگه بدونی اونا تو این چند روز

که شما مریض بودی چییییی کشیدن یک باری هم که تو خونه بخاطر کم آب شدن بدنت سرم وصلت

کردیم همشون گریه می کردن ببین چقدر عاشق داری عزییییزم) حدود دوهفته ای هم اونجا موندیم و

دیشب یعنی 27 آذر اومدیم خونه .

مامانی . بابایی . دایی جون و زندایی هم تو این مدت حسسسسسسابی بهمون رسیییییدن و من و

شما وزن از دست رفتمونو دوباره به دست آوردیم زبان

خدا اونا رو برای من و شما حفظ کنه که اگه نباشن کارمون زااااااااااااااااااااااااااااره چشمک

امیدوارم دیگه مریض نشی و دیگه از این خاطرات بد تو وبلاگت ننویسم

خوشگل خوشگلا سپردمت به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابازنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمانه
1 دی 92 16:49
سلام خانمی خیلی ناراحت شدیم ، خدا حفظش کنه و دیگه هیچ وقت مریض نشه. الان حالش خوبه ایشالاه؟ عوض ما از روش ببوس. همه سلام میرسونن.
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون عزیزم الانم بهتره الحمدلله به همه سلام برسون
مامان پانیذ
12 دی 92 18:34
عمه بمیره...تورو اینجوری نبینه...دشمنت مریض شه....ایشا الله هیچ وقت مریض نشی....پانیذ خیلی ناراحت.
مامان بهار
13 اسفند 92 20:23
الهی بمیرن چرا دینا جونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهارم 10 ماهگیش به خاطر عفونت ادار بستری شد ....خدایا به حق پاکی این وروجکا هیش وقت هیش وقت مریض نشن ...............امین
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آییییی گفتی خواااااهر