دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

مامان اقتصادی چهارشنبه 92/9/13

1392/11/7 13:39
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگممممممممممممممممممممممم

میخوام یه چیز برات تعریف کنم که وقتی بزرگ شدی و به کنه قضیه پی بردی از تعجب شاخهات رو

سرت سبز میشهدلقک

خوشگل مامان وقتی شما 5/5 ماهت بود و بهمراه امیرعلی و مامانش داشتیم می رفتیم تهرااااان 

بابایی برای من یه شارژ10 تومنی خرید و من این شارژ رو تااااااااااااااا امروز که شما 11/5 ماهته نگه

داشتم یعنی بیشتر از 6 ماه تشویقتعجب

جالبه مگه نهههههههههههههه

حتما به داشتن یه مامان  خوب و اقتصادی مثل من به خودت می بالیییییییییییییییمژه

هاهاهاهاخنده به هر کی گفتم کللی تعجب کرد و ازم ایراد گرفت که چقدر خسیسم

ولی من علت اصلی نگه داشتن این شارژ رو بهت می گم : آخه میدونی خانومی از وقتی گلم بزرگتر

شده دیگه یا وقت با تلفن حرف زدن رو ندارم یا هر وقت دارم حرف میزنم شما لج می کنی و گوشی

رو ازم می گیری من هم به همین خاطر دیگه نمیتونم...

امیدوارم شما هم مثل مامانی اقتصادی شی و پولت رو برای چیزایی خرج کنی که ارزشش رو داشته

باشه مشغول تلفن

سپردمت به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گل ناز و قشنگمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)