دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

92/6/16 اولین روز دخترِِ،دختر ناااااااااااازم

1392/9/30 6:09
332 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

دختر نااازم روزت مبارک

                امسال اولین سالیه که روز دخترو با حضورت جششششن می گیریم

خدا رو شکر می کنم که منو لایق دونست و زیباترین گل هستی رو بهم داد

                                                                                خدایا ازت ممنونم

عشششششششششششششششششششششق زندگیم

 به قول یکی از مامانهای وبلاگی

                            امیدوارم مثل حنا با مسئولیت

                                                     مثل نل صبور

                                                               مثل ممول مهربون

                                                                           مثل جودی شاد و سرزنده

                                                                                        و مثل سینرلا خوشبخت باشیی

                           بهونه قشنگ من

                                          رفیق روز تنگ من

                                                       امید فداهای من

                                                                         دختر رویاهای من

                             روووووووووووووزت مبااااااارک

 

 خوشملم بذار از خاطره اولین روز دختر زندگیت بگم بغل

از صبح از بس درد دندون داشتیناراحت و اللبتته بخاطر جوشهای زیادی که رو تنت بخاطر بیماری

ویروسی جدیدکه واگیر داره زده بود همش نق زدی گریه

ظهر هم بابایی زودتر از سر کار اومد تا با هم ناهار بریم بیرون اللبته بمناسبت روز دختر ماچ

وچون شما خیلی نق نق می کردی تصمیم گرفتیم بریم یه جای شلوغ تا انگشت نما نشییییییم چشمک

به همین خاطر رفتیم اکبرجوجه و چون خییلی شلوغ بود و جای نشستن نبود برگشتیم غذا گرفتیم

و خونه خوردیمزبان

راستییی هوراوقتی شما و باباجونت رفته بودین ببینید تو سالن اکبرجوجه جا هست یا نه یه آقای

تهرانی شما رو دیده بود و به باباتون گفته بود آقا ماشالله چقدر خوشگله دخترتون رفتین خونه حتما

براش اسپند دود کنین قلب آخه دختر چرا انقدددددر جذذذذابی شماااااااتعجبهر جا میریم همممممه

عاشقت می شن تو یه جمع نی نی همه به شما توجه دارن من موندم بزرگ شدی باید چیکار کنم

باهااات حتما باید به خواستگارهات مثل مطب دکتر وقت بدیییم حتما من هم میشم منشیتمتفکر

خلااصه بعد از ظهر مامی اومد دیدنت و روز دختر و بهت تبریک گفت قلبآخه اون خییییییلی دوستت

داره آخه همنامشی سید هم که هستیی دیگههه آهان دختر پسر بزرگشی که مامی عاااشقشه

همینا بسه که اون عااااااشقت باشه مگه نههههههههههههههمژه

غروب هم به سرم زد و به بابایی گفتم دخترم النگو نداره ناراحتدلم میخواد براش النگو بخرم و تصمیم

گرفتم بخشی از پول النگو رو من بدم بقیش هم بابایی و رفتیم و برات یه النگوی خوشگل خریدیم

که وقتی انداختی دستت شبیه دست من و مامی شد آخه تو هم مثل ما دوتا سفید برفی هستیمژه

راستی بذار از طلا فروشی بگم که طلافروش هم عاشقت شدخجالت و بغلت کرد و شما هم هممممه

کاسه کوزه هاشو به هم زدی آخه دختر هر کی دست دراز کرد آدم میره بغلشششنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Mobina
16 شهریور 92 21:58
سلام
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روزت مبارک دینا جونـــــــــــــــــیــ !



ممنون دختر خاله مهربن روز شما هم مبارک
محیا
17 شهریور 92 1:05
سلاممممممممم
به به تولدددددددددددد
تولده دیناجوووووووون مبارک


ممنون عزیز اما تولد نبود کههه روز دخترهههههه
Mobina
18 شهریور 92 1:09
سلام
دینا جونیـــــــــــ مبارکهـــــــــ
تصورشمـــــــ میکنم به اون دستای خوشملت النگو خیلیــــــــــــــــــ میآد !
انشاالله عروس بشی برات النگو خوشمل بخرن ناناز خانووووومـــــــــــ
سهیلاجووون واس دینا خانوووومــــــ تند تند صدقه بده صلوات بفرست چهار فل بخووون دتر چشم نخوره !
عوض من دستاشو ببوس !
عکس دستای خوشملش با النگو بذاریآآآآ



ممنون خانووووووووم حتما