دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

آخرین روز شش ماهگی و سومین مروارید خانومی

1392/9/30 6:23
650 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهورااااااااااا خانومی سومین دندونشو در آورد اونم در ماهگرد در آوردن اولین دندون خییییییلی جالبه

مگه نه؟ دینا خانوم هر ماه همین موقع دندون در میاره چشمکفکر کنم تا24 ماهگی 36 تا دندون در میاره

ماهی دوتاخنده من فدای خودش و دندوناش قند توی قندونش

دیروز داشتیم با بابای دینا خانوم می گفتیم خانومی هر روز یه شیرین کاری جدید می کنه و خدارو بخاطر

این دخمل شیرین و بازیگوشمون شکر کردیم و از خدا خواستیم به حق جد دینا خانوم و این ماه مبارک به

هرکی نی نی نداره یه نی نی سالم و خوب مثل خوشگل ما بده الهی آمین

راستییییییییییییییییی خانومی دیروز تا حالا در تلاشه کنار عسلیها رو بگیره و پاشهتعجب این دخمل خانوم

پیشرفتهاش بسرعت نورهخنده هنوز خیلی از چهار دست و پا رفتنش نمیگذشت که از بلندیها عبور کرد

حالام میخواد وایسته خدا به داد من برسه ابله  تاااازه هر چی بیشتر فعالیت کنه کالری بیشتری می

سوزونه و مانکن تر میشه به همین خاطر من همش سعی می کنم بخوابونمش من فدای خواب و بیداری

خوشگل خانوم خودممممممممممممبغل

چند تا عکس از شرارتهای خانوم گلزبان

عسلم از وقتیکه شروع کرده به چهار دست وپا رفتن با همممممه چی کار داره البته لوازم صوتی و

تصویری توجهشو بیشتر جلب می کنه نمیدونم چرا سوالمامانی یه وقت برقکار نشییییییییییی خندهبرات

آرزوهاا داریمااااااااااا

خانومی نمیدونم چرا زورت انقدر زیاده بابایی میگه آخه یه رگت ترکهخنده

  جرثقیل خونه ما

خوشگل خانوم من نه تنها همرا بابایی نماز میخونی با هم قرآن هم تلاوت می کنی من فدای تو و بابای با

ایمانتماچ یه ماچ واسه هردوتون راستی خانومی وقتی قرآن یا اذان از تلویزیون پخش میشه بعدش شروع

می کنه داد و هوار که یعنی منم بلدم بخونم فدای قاری قرآن خونمونبغل

بعد نماز و قرآن عشقای من تو بغل هم خوابیدن

                                                        

وحالا دینا خانوم بعد از نوش جان کردن یک وعده غذا(دختر جان همممه جات داره سوپ میخوره که)

                            

            تازه خانومی با دنبش هم گردو میشکونهخنده

این هم دینا خانوم که هنوز هیچ چی نشده سوار باباش شد چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)