دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

92/4/18 آخرین روزهای شش ماهگی خانومی

1392/9/30 6:22
339 بازدید
اشتراک گذاری

 آخرین جمعه ماه شعبان رو بهمراه خاله ها و دختر خاله های مامانی رفتیم جنگل گرگین آباد که جای

خییییییییلی قشنگی بود و مامانی در تمام طول بارداری هوس آب خنکش رو داشت اما چون همش سرگرم

بودیم زیاد عکس ننداختیم اما چند تا عکسی که از جیگری انداختم رو میذارمممممممممممژه

                                                               

 

دیروز هم که هجدهم تیر ماه بود با هم رفتیم خونه خاله معصوم که شما خییییلی دوستش داری و

هروقت می بینیش کلی ذوق می کنی و براش آتیش می سوزونی (تاازه وقتی تو دل مامانی بودی هم

هروقت با خاله جون حرف میزدم یا میومد پیشم شما اون تو تکون میخوردی نمیدونم چرااااااااسوال) خلاااصه

جونم برات بگه که ما رفتیم اونجا خیاطی کنیم اما مگه شما گذاشتیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همون یک

کمی هم که کار کردیم وقتی بود که جنابعالی خواب بودیخمیازه ای شیطون بلای من

اینم چند تا عکس از دینا خیاااااط

عسلکم شما همیشه عادتته بری زیر مبلها ولی چون پایه مبلهای خاله جونی اینا کوتاه بود شماه دنده

عقب میرفتی زیر مبلها من فدای عقل و هوووووشتماچ

راستی گلم چند روز پیش که رفته بودیم خونه مامانی جون وقتی مامانی داشت بادمجون پوست می کند

شما رفتی و بادمجونا رو از دستش گرفتی و شروع کردی به خوردن و همش می گفتی به به به به منم از

فرصت استفاده کردم و ازت عکس انداختم . اینم عکساته

دینا:این دیگه چیه؟یعنی خوردنیه؟

                                                      ببینم چه مزه ایه.به به به بهخوشمزه

 

اینم دینا خانوم فشن

   دینا:تیپو حال می کنی جییگر؟

امروز یعنی 92/4/19 یا بعبارتی اول رمضان اولین افطار رو با دینای خوشگلمون خوردیم الهی من فدات

شم که پارسال تودلم بودی و امسال کنارمونی (باباجونت همش تو خونه راه میره وبا عشششق میگه

بابایی تو پارسال نبودی ولی امسال هستی )اینم عکسای اولی افطار خانومی

دینا در انتظار اذان اخی روزه بهش

فشار آورده لابدخنده

 

این شما و این هم دیییییینای قاشق به دست

                                                            

این دینای خوابالوی ما مثل باباییش عادت داره دمر بخوابه من که دیگه از وول خوردناش تو خواب کلافه

شدمعصبانیهمش در حال چرخیدنه این شیطون بلا خانوم

 

دیشب من و بابای دینا داشتیم هندونه می خوردیم که یهو سر و کله شکمو خانوم پیدا شد و چنگ

انداخت به هندونه اینم عکس دینای هندونه خور

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مائده
25 تیر 92 13:37
من فدای اون تیپت بشم یعنی ته تیپه فشن خاااانم خیلی ناز شده



چیکار کنیم دیگه حالا که دایی جونم صاحب زن و زندگی شده و دیگه فشن نیست من باید جاشو پر کنم دیگه
Mobina
20 مرداد 92 22:21
سلام
دینا جونم، خانوم خیاط برای برادر زاده منم لباس میدوزی؟!
از این تل خوشمل آبی ها که مامانی برات درست کرد!
واااای پیرهنات چه نازه ه ه ه ه!
خانوم خیاط وقت دارین؟؟؟
جغله فداتـــــــــ شمـــــــــ !تو چقدر ناز داری!!


حتماااا چرا که نه ایشالله بنیا بیاد منم انجام وظیفه می کنم