دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

روز پدررررررررررررررر مبارک

1393/2/22 9:18
337 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر رو به همممممممممممممممه باباهای خوب و مهربون تبریک میگم

مخصوصا بابای خوب خودم که همییییییشه برام مثل یه دوست بوده

و دوستیش باعث شده مجردیم به گدایی عشق از این و اون نگذره

پدر خوبم دوست دارم و بودنت گرم ترین پناهه واسه بودنممحبتبغل

همینطور هم روزت رو از طرف دینا عشقم و عشقت بهت تبریک میگم

امیدوارم سالهای سال باشی و من و دختر نازم از وجودت و حضورت لذت ببریم

 

مجتبی عشششششششقم روز مرد رو بهت تبریک میگم

و باز هم برای هزارمین باااااااار میگم که خیلی خوشبختم که چون تویی رو دارم

و امیدوارم سالهاااای سال عاااشقانه با هم و در کنار دینای نازمون زندگی کنیم

دوستت داریییییییییییم...روزت مبارکمحبت

روزت رو از طرف دینا هدیه کوچولوی زندگیمون بهت تبریک میگم و امیدوارم همونطور که بابام برام

همیشه مث یه دوست بوده...رابطه شما هم هر روز دوستانه تر و عاشقانه تر شه...و البته اون وسط

مسطها یه جای کوچولو برای عاشق دلخستتون هم بذاریدخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آنیسا
22 اردیبهشت 93 16:34
سلام گلم روز پدر رو تبریک میگم امیدوارم سایه بابای محترم و بابای دینا همیشه بالا سرتون باشه 17 ماهگی دینا جون مبارک رمز رو برات خصوصی گذاشتم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام عزیزمممنون...خدا پدر و همسر محترمت رو هم در پناه امنش نگه دارهاما رفتم خصوصی رمزی نبوووووووووود
Mobina
22 اردیبهشت 93 20:17
سلام میلاد امام علی و روز پدر تبریک میگمــ ان شاءالله سایه پدرت و آقا مجتبی سالیان سال بالا سرتون باشه و در کنار هم سالم و تندرست باشید
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام ممنون از لطفتخدا بابای خوبت رو همیشه براتون سااااالم نگه داره