دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

17 ماهگیت مبارک عششششششششششقم

1393/2/22 7:25
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششق زیبااااااای مامان

17 ماهگیت مباااااارک

فدات شم که روز به روز داری خوشششششششگل تر میشی و

از همممممممه نینیهای دور و برمون ناااااز تر و خوشگل تر و خوش اندام تر شدیییییییی

فدات شم که هر روز از خواب پا میشی ناز تر از دیرووووووزی

فدات شم که روز به روز داری رمانتیک تر میشی و من یک کمی هم به همین خاطر ناراحتم

(آخه دوست ندارم خیلی رمانتیک و احساساتی باشی...چون خدای نکرده تو این دنیای بیرحم زودی از دلهای بیرحم دلخور میشی و میشکنی...ماشالله ما هم تاااااااااااااااا دارییییییییییم دلهاااااای بیرحم دور و برمووووووون)

مثلا اگه کار دی کنی و بهت اخم کنیم ...بدو بدو میای بغلمون میکنی و بوس بااارون تا ببخشیمت

جدیدا خیلی بهم وابسته و به قول مشاورت دلبسته شدی...وقتی دارم کار میکنم میای و از پشت بغلم می کنی و هزاااااار تا میبوسیم

خوابت هم جدیدا دوباره مثل نینی ایهات شده...یعنی باید کنارت دراز بکشیم ...بغلت کنیم...پیشونیت و ببوسیم(لبمون رو وری پیشونیت نگه داریم)...و شما لالا کنی

خوشگل خوششششششگلای مامان...این روزا همه جوره بزرگ شدی و پیشرفت کردی

بیشتر از همممممه چی هم عاشق ددر و مهمونی هستی

و وقتی لباس تنت می کنیم دستات رو بصورت شعار دادن بالا پایین میکنی و میگی ددر...باااارک

من فدای ددر ودوری خودم بشم که عییین مامانشه

وقتی هم با هم یا با بابات بیرون میری تا سوپر میبینی میگی به به و درخواست بستنی داری

اون هم از نوع کیییییم...خودت هم باید دستت بگیری و بخوریش ...یه ذرش هم به کسی نمیدی

البته تو سوپر خوراکیهای دیگه هم به انتخاب خودت برمیداری و مستقییییییییییم میبری میدی دست فروشنده

و که مثلا پولشو حساب کنه و همینجوری برش نمیداری فرار کنی

چند وقتیه برامون یه سورپریز هم داری  اون هم بلد شدن گوشی باباست

تا گوشیشو برمیداری پشت هم یکسری دکمه رو میزنی و فیلم نی نی ایهات رو میاری...

اولها فکر میکردیم اتفاقی آوردی...ولی حالاها دیگه میدونیم خودت کشفش کردی...تیز هوش مامان

هر دفعه هم گوشی رو میدیم دستت و میگیم فیلم نینی رو بیار ...شماهم تندی میاریش

یه عاااالم هم کلمه میگی ...البته وقتی دلت بخواد...و با هر کی دلت خواااااااااااااست

اینت هم به بابات رفته ...با هر کی خوشت بیاد ازش حرف میزنی...واگر نه رو سایلنتی

و در کل خیلی آرومی و بیشتر دوست داری عمل کنی تا ورور...باز هم عین بابات

و البته خیلی حرف گوش کنی ...و مثلا اگه در اوج بازیت هم باشی و من بگم یه چیزو برام باری ...کلی میگردی و پیداش می کنی و میاری برام

فعلا زیاد یادم نمیاد ...آخه ساعت 7 صبحه و مغزم هنوز خوابه

کلللللللللللللللللللللللی عکس هم از 16-17 ماهگیت مونده که برات نذاشتم

بهار شده و من هم خوابالووووووووو شدم

بازم تولدت رو بهت تبریک میگم عششششششششق زیبااااااااااااااااااااااااای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)