دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

باز هم دینا خانوم عشق پشه

1393/2/9 1:26
263 بازدید
اشتراک گذاری

(جامانده از 16-15 ماهگی)

دختر قشنگ مامان

خیلی از اینکه انقدر عاااشق حیوونایی خوشحالم

شاید چون تنها چیزیته که به خودم کشییییییدهزبان

این عکسها مال یه روزه که داشتی دنبال پشه ها میکردی و نزدیک بود از دیوار صاف هم بالا بری

نکنه میخوای دامپزشک شی عشششششششق ماماااااااااان

بذار یه رازی رو بهت بگم

من وقتی بچه بودم همش دوست داشتم دامپزشک شم ...

برعکس همه بچه ها که دوست دارن دکتر شن هاااااا...از بس عاشق حیووونا بودمخجالت

بزرگتر که شدم دیدم باید زیاد درس بخونم و سختهههههههههه...گفتم اصلا یه شوهر می کنم دامپزشک

و جالب اینجاست که باباییت گیاهپزشک از آب در اومدمژه

حالا خدا کنه شما ارزوم رو برآورده کنی...بهت قول میدم تو کارات کمکت کنم

چون من از حیوونا نمیترسم...عااااااااشقشونم...اما چون از کثیفی بدم میاد

بیچاره ها باید راه و بیراه برن حمووووووووووومقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)