دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دلنگرانیهای مادرانه

1393/2/9 1:37
384 بازدید
اشتراک گذاری

(جا مانده از 16-15 ماهگی)

سلام دختر باربی مامان

من نمیدونم شما میخوای مدل شی ...یا شاید هم فکر می کنی چاقی و رژیم داری!!!!!!

نمیدونم چرا از غذا خوردن گریزانی

البته اینو هم بگم بعضی روزا خیلی خوب میشی ...امااااااااااااااااااااااا

بعضی وقتها دیگه اعصابمو به هم میریزی

دلم میخواد از این خونه و دنیاو...برم

آخه عزییییییییزم...عسلم...عشقم...باید غذا بخوری تا جون بگیری آخههههه

باید غذا بخوری تا بزرگ شی...آخه تو این دوران غذا خوردن برای بالا رفتن هوشت...سلامتیت...

نمیدونم برای همممه چیت خوبه

گاهی اوقات ظرف غذا رو که می بینی انگار چندشت میشه ...شونه هات رو میلرزونی

نمیدونم چه کنم با توووووووووووو

یکی از همین روزهای بی اشتهاییت که روزهای قبل عید بووووووووووود

دیگه کار من و شا به نزاع کشید و تحمل دیدنت تو این حالات برام غیر ممکن بود

بابات که همیییییشه مرحم درداته برت داشت و برد بیرون تا من یک کمی آروم شم

که سر از پارک شادی درآوردین

اونجا تاب رو قرق کرده بودی و به هیچکی نمیدادی(چون در حال تاب خوردن عکس انداخته تار شد)

کلبه مورد علاقت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)