دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

شیطنت در خانه تکانی

1393/2/9 1:58
782 بازدید
اشتراک گذاری

(جا مانده از 16-15 ماهگی)

سلام شیطون بلای مامان

عسلکم یه چند تایی عکس از شیطونیهای ماه قبلت مونده که دلم نیومد نذارم

البته شیطونیهات موقع خونه تکونی عیدم...

اینجا خونمون با یه زلزله چندین ریشتری پکییییییید...زلزله ای بنام دینااااااااااا

عاشق روسری و شال و چادری ...قربونت برم که حجابت دیگه به خود خودم کشیییییدهبغل

دینا در لباس فوتبال پدرررررررررررر(البته این شیرین کاریهای باباته ...من بیچاره هم درحال خونه تکونی بودم...دست تنهاااااااااااااا

تا در کمد وا میشه..........دیناهه توش جا میشه

بایسیکل راااااااااااان

عسلکم...النگوت کادوی تولد 1 سالگیته ...از طرف من و بابایی

بعد که دیدیم نمیشه دیپورتت کردیم خونه مامان سلیمه...تا شب زبان

اینجا بعد خونه تکونیه که شام رفتیم بیرون و شما هم عاااشق صندلی

روز بعدش هم که من بیرون کار داشتم رفتی خونه مامی و وقتی برگشتی این بلوز همراهت بود 

که شوهر خاله بابایی نذر جدت کرده بود و برات  خرید

دستش درد نکنه...باغش آباد(نذری محصول باغش کرده بود)

اینجام خودت کلاه سرت کردی و کلی باهاش ژست گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
9 اردیبهشت 93 11:46
ای من قربووووون خودتو و جدت بشم گلـــــــــــــــــــــــم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی خاله خوبمممممممممممممم