دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

16 فروردین 93 ...تولد دایی جوووووون

1393/2/8 9:53
314 بازدید
اشتراک گذاری

(جا مانده از 16-15 ماهگی)

سلام عشق عاشق تولد ماماااااااااااااااااااان

16 فروردین روز تولد دایی جونه و یه روز رویایی برای من

چون از داااااااااار دنیا فقط یه دونه داداش دارم...که البته هر سال خودش و دوستاش این روز رو جشن میگیرن

که البته امسال بخاطر فوت مامان بزرگ مادر رونیا جون ...جشنش رو نگرفت

ولی من بخاطر اینکه شما عاشق تولدی ...و همینطور بخاطر اینکه کادو دادن خشک و خالی رو دوست ندارم

یه کیک برداشتم و بهمراه کادو بردم خونه بابایی اینا

نگم که خودت اون شب چه ها کردیییییییییی...خودت ببین

شما و دو فرشته زمینی مااااااااااااااااااا♥

اینجا داشتی با پا میکردی توی کیک و دایی جون پاتو گرفتهههههههه

و این هم دخمل مستقل عشق چنگالم♥♥♥

دایی جون تولدت مبااارک

امیدوارم سالهای ساااااااال با شادی و آرامش و سلامتی تولد بگیری و

شمع 100 سالگیت رو هم فوت کنی...البته ما هم باشیم و عکس بندازیمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
8 اردیبهشت 93 18:58
مامان دینا مثل منی ...منم از دار دنیا فقط یه داداشی دارم ....این دخترا حق خواهری هم گردنمون دارن
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آره عزیزم...من که از دوره جنینی تا بحاااااال براش دختر من ...خواهر من میخونم....پس ما خیلی به هم شبیهیییییییییم
مامان آنيسا
8 اردیبهشت 93 20:39
سلام چه خبر میستی سری به ما نمیزنیییییییییییی؟ احساس میکنم دینا یکم لاغر شدهاما شیطون هم شده هااا تولد داداشی هم مبارک
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام ...شرمنده عموم فوت کرده بود درگیر مراسمها بودیم...این دختره اصلا چاق نبووووووود...شاید بعضی عکسها اینجوری نشون میداد...بلند و باریکه...البته بهتر مث من همش تو رژیم نییییست