دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

جمعه15 فروردین93

1393/2/7 2:20
293 بازدید
اشتراک گذاری

(جامانده از 16-15 ماهگی)

سلام قند و نبات خونه

روز جمعه چون آخرین روز تعطیلات بود و هوا عالی همراه بابایی رفتیم جنگل زارع گردش

شما هم که عاشق ددر و طبیعت کلی حال کردی

قبل رفتن تو راه پله جلو در خونه

تو پارکینگ (بخش زیرزمینیش)

تو راه جنگل...در حال تنظیم ساعت ماشینخنده

دینای عاشق طبیعت درحال نظاره جنگل

اینجا لج یه ماشین خوشگل رو کردی و همش میخواستی بری پیشش

دوباره برگشتی پیش ماشین

اینجا هم پارک داخل جنگل

اینجا هم پدر و دختر دستتون رو گذاشتین پشتتون دارین قدم میزنین

آخه نه که قیافت کم شیبه باباته...خلقیاتش رو هم اموزش میده بهت تا زیراکس زیراکسش شی

این هم من و دخترم

چون خیلی خوابت میومد زودی برگشتیم و شما هم تو ماشین لالا کردی

من و شما تو آسانسور

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 7:27
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
سلام خاله باشه ...بوس بوس
مامان بهار
8 اردیبهشت 93 18:59
واااای جنگل .....من جـــــــــــــــــنگل میخوام من دریا میخوام ...خسته شدم از این کویر
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
من کویر میخواااااااااام...آسمون میخوااااااااام....ما در خدمتیمهااااااااا خاله جونی...بفرمایید قدمتون سر چشمممممممم
مامان آنيسا
8 اردیبهشت 93 20:40
خوب دختر ما دوست داره ماشین مدل بالا داشته باشه یکی براش بخرین خوو
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
حتماااااااااااااااا..این قصد هم داریم...فقط مشکل رنگ ماشینه که سرش اختلاف نظر دارییییییییم