دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

مامان قالب ساز

1392/11/12 16:40
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

من قبل اینکه برات وبلاگ درست کنم خیلی از اینترنت سر در نمیاوردم

و وب باز نبودم

اما از وقتیکه  وبلاگ نویسی روبرای شما شروع کردم هر روز یه چیز جدید یاد گرفتم

واین رو مدیون وجود مبارک عشششقم هستم

بذار یه مثال بزنم: مثلا اولش اصلا آپلود کردن عکس و اندازه مناسب در آوردنش

برای آپلود زبان

به خاطر همین هم پست های اولیه عکساش خیلی کوچیکه و همش دنبال یه فرصت مناسب

می گردم تا برم و عکسا و مطالبش رو اصلاح کنم و

سیدی وبت رو سفارش بدم

اما مگه وقت می کنمممممممممممممممممممم

تازه وقت اینکه خاطرات این روزهات رو بنویسم هم بزور دارممژه

آخه من خیلی مامان خوبی ام و سعی می کنم همه وقتم رو برای شما بذارم تا در آینده

حسرت این روزها رو نخورم و عذاب وجدان نداشته باشم که اگه بیشتر به دخترم می رسیدم اینطور

میشد و اونطور می شدمژه

بگذرییییییم

داشتم می گفتم الان خیلی چیزها یاد گرفتم که برای یه آدم خییلی مبتدی خیلی خوبه

مثلا 1.عوض کردن بک گروند وبلاگ

2. عوض کردن بالای صفحه وبلاگ

3. بالابر با عکس خودت

4. گذاشتن آهنگ روی وبت

5.دارم یاد می گیرم صفحه ورودی با عکس خودت بسازم

6. کارهای زیادی برای قشنگ تر کردن وبت انجام دادم

. یهکد یاد گرفتم که عکسات با رفتن موس روشون بزرگ میشن

البته یه اشکال داره اونم اینکه باعث میشه عکسا قبل از کلیک روشون

به نظر تار میرسن

حالا موندم کنسلش کنم یانهمتفکر

و...

البته هممممه اینا به عشق دختر یکی یکدونمه هااااااااااا

دوست دارممممممممممممممماچ

میسپرمت به

خدابازنده

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 17:58
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
حتما لینکت می کنم عزیزم از اینکه بهمون سر زدی ممنون
پریسا نجفی
12 بهمن 92 20:46
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خواهش میکنم
عمه مائده
14 بهمن 92 19:51
سلااااااااااااااااام عشق عمه...............دلم واست یه ذره شده......ا تهران اومدم یروز میاااااااااااام پیشت .....عاشقتم