دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

این روزهای خونه ما

1392/11/21 14:00
452 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطون بلای مامانمتفکر

این روزا دیگه از بس خونه تمیز می کنم دیگه خسسسسسسته شدماوه

خسته شدم از بس چیزای تو کابینت رو جمع و جور می کنم و شما ایکی ثانیه می ریزیشون بیرون

خسته شدم از بس جارو کشیدم و شما بیسکوئیت ریختی رو فرش و مبلها

هلاکم از بس دستمال کشی کردم دو دقیقه بعد همون آش بود و همون کاسه

از بس اسباب بازیهات رو جمع کردم و شما بلافاصله از سبد ریختیشون بیرون خسته شدم

چند روز پیش کلللل خونه رو تمیز کردم یک ساعت بعد خونه شد عین بازار شام

بعدش به بابات گفتم اگه یکی همین الان از در بیاد تو چی میگه

اونم گفت هیچ چی میگه این زنه چقدر تنبله خونش عین انباریه

نمیدونن که تو بنده خدا جارو و تی از دستت نمی افته

نمیدونن که ای دختره آتیش پاره نمیذاره این خونه

1 ساعت تمیز بمونه کهخنده

این هم بخشی از خرابکاریهات مامانیماچ

 

 

 

 

این هم آشپزخونه من بعد خرابکاری خانوم خانوما

(حالا این تازه خوبشه)

این هم حال (البته الان لطف کردی و کل اسباب بازیها رو نریختی بیرون

فقط بخشیشونو ریختی به هم )

مثلا اینجا رو داشته باااااش

همه اسباب بازیها رو ریختی بیرون و تاااازه داری از زیر سبد دالی بازی می کنی باهامعصبانی

عاشق رفتن تو چیزایی

 

 

 

 

عادت هم داری اگه چیزی رو شوفاژ باشه میندازی پائین

اگر هم دستت به ساک لوازمت برسه میاریش تو هال و

چیزای توش رو میریزی بیرون

اگر در اتاقت هم باز باشه که وااااااااااای

میری کشوهای لاست رو بیاز می کنی و همه لباسات رو میریزی بیرون

واااای از دست تو پسر خانومچشمک

ولی با همه اینها عااااااشقتم و یه تاااار موت رو به دنیااااااااااا نمیدمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آنیسا
24 بهمن 92 10:53
خیلی شیطونه ها اااااااااااااااااااااااا
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آاااااااااااای گفتییییییییی
مامان بهار
28 بهمن 92 18:15
خب بس همشون این مدلین؟؟؟ داشتم دست بهار عاجز میشدم میگفتم فقط این وروجک من این مدلیه .یعنی دریغ از یه خونه تمیز همه ی استخوونام ساییده شد از بس جارو کردم ..ای خداااااااااااااااااااااا
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آره خاله جونی من که دیگه از کمر درد و پا درد و دست درد دارم می میرم شدم عینهو پیر زنهاااااااااااااااا