دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

میز گرد

1392/11/21 14:06
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رمانتیک خانوم مامان

عسل عسلی من چند وقتی بود که عادت کرده بودی عکسای روی میز گرد و

برداری و شروع کنی به بوسیدنشون

البته بیشتر اوقات عکس مامی رو برمیداشتی و هی چپ و راست می بوسیدیش

من فدای دختر مهربونم برمممممممممممم

اما من از ترس اینکه شیشه روی قاب ها لبت رو زخمی نکنه با اجازت عکسای روش رو جمع کردم

به امید روزیکه شما بزرگتر شی و اونوقت بتونیم باز هم عکسهای دوستان و اقوام عزیمون رو

در کنار مون داشته باشیم

 

(اینجا داشتی عکس مامی رو می بوسیدی ما هم زنگ زدیم بهش و داری باهاش الو می کنی)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه مائده
21 بهمن 92 14:19
سلام جوجوکم.....14 ماهگیت مبارک عشقم...
مامی پوریا
21 بهمن 92 15:19
14ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خاله جونیییییییییییی
مامان پانیذ
21 بهمن 92 22:59
عمه جون فدای احساست....14 ماهگیت مبارک کی میای پیش عمه؟
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی عمه جونییییییییییی
عمه مائده
22 بهمن 92 20:16
چرا جواب منو نمیدی عمه؟؟
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
چون تنبلی نمیای با مامانم برین پیاده روی
سعیده مامان آنیسا
24 بهمن 92 10:51
14ماهگیت مبارک
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربووون
مامان بهار
24 بهمن 92 22:41
مبارکت باشه عزیزم .دخمل ناز چه شیرینی . به وب بهار منم بیاین .خوشحال میشیم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربوووووون چششششممممممممممم حتتتتما
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:11
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.