دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

شازده خانوم کوچولو...

13 ماهگیت مباااااااااااااااااااارک عششششششششقمممممممممممممممم

1392/11/6 14:42
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششششششششقممممممممممممممقلب

13 ماهگییییییییت مباااااااااارککککککککککککککککککککککککککککماچ

همزمانی 13 ماهگیت رو با تاج گذاری منجیمون تبریک میگمبغل

                                              عشششششششششششششقمممممممممممم

عسل عسلی منننننننننننننننننننن

امیدوارم منجی عااالم منجی من و شما هم باااشه از همه بدیها و ناپاکیها و ریاکاریهااااااااااااااااابازنده

جونم برات بگه که امروز بمناسبت ماهگردت  و چون عمه مهدیه و پانیذ جونی خونه مامی بودن

جشن13 ماهگیت رو اونجا گرفتییییییییییییییمهورا

این هم عکساش

                                      خانواده 3 نفره مااااااااااااااااااااابغل

                                         ما و پانیذییییییییییی

                        قربن اون چشات که عشششق شمعیییییییییییییی

          حال کیکتو ببر جااااااانممممممممممممممممممممماچ

 

من فداااااات الهییی ماادر (البته اونجا نورش خیلی کم بود و عکسا یک کمی تار شدن)

عشق مامان اگه بدونی دیشب شما و پانیذ چه آتیشی سوزوندین

اولش که رفتیم اونجا سر اسباب بازیها با هم دعواتون شد و پانیذی چند بارزدت(پانیذ ایندفعه ای که

اومده همش با همه غریبی می کنه و دائم تو لجه فکر کنم بخاطر دندوناش باشه چون همش داره

گریه می کنهناراحت )بعدش مگه شما ولش می کردیییییییییییییی تا آخر شب هی چپ و راست میزدیش

من هم اعصاااابم خورد شد عصبانیو چند باااار سرت داد زدم و شب که اومدیم خونه از عذاب وجدان

داشتم می مردم و هی بغلت میکردم  می بوسیدم آخه مامانی چرا نی نی ها رو هی د می کنی

(البته بابات لطف کرده این آموزشها رو یادت داده) البته دختر قشنگم خوبهکه از حق حودت دفاع کنی

و وقتی یه نی نی دَ ت کرد شما هم دَ ش کنی اما نه اینجوریییییییییییییییییییییییییعصبانی

خلاااااصه دیشب تا آخر شب سر درد شدیییییییییییییم از دست شما دو تا نی نی

آخ کی میشه شما دوتا بزرگ تر شین و با هم با آرامش بازی کنین تا من و عمه جونی هم با آرامش و 

سکوووووت بشینیم کنار هم و از با هم بودن و بعد مدتها دیدن هم لذت ببریمخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه‏‏(خاله ي فريما‏)‏
23 دی 92 1:18
13ماهكي دخمل نازتون مبارك باشهخوشحال ميشم به وب فريما بياييداكه دوست داشتيد به وب من هم بياييد www.parnaz.roomfa.com[پاسخ ممنون خاله جونی حتمااااااااااا
مامان پانیذ(عمه مهدیه)
24 دی 92 21:29
عمه فدا 13 ماهگیت مبارکک
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون عمه جونیییییییییییییییییییییییی
سعیده مامان آنیسا
29 دی 92 13:58
13 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مممنووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننن
مامان بهار
13 اسفند 92 20:26
من دوباره مامان دینا دیدم ...چه سعادتی امشب من: دوباره من در حال دیدن مامان دینا: وقتی مامان دینا نمیبینم: آخه عزیزم من هممیشه پشت صحنه دارم عکس میندازم ولی من اصلا خودتو ندیدمااا