دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

سومین باریکه خانومی به رستوران رفت

1392/9/30 6:25
251 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابایی دینا خانوم به مناسبت تولد همنامش یعنی امام مجتبی(ع)فرشته من و خانومی رو به رستوران

دعوت کردن مژهاولش قرار بود به اولین رستورانیکه من و بابایی رفته بودیم بریم (آخه من و بابایی روز قبل ماه رمضون عقد کردیم  و اولین افطار دونفرمون رو رفتیم رستوران حاج حسن قلب) بعد که دیدیم اونجا خیلی

شلوغه و بابایی گناهی هم روزه داره و اگه منتظر بمونیم اذیت میشه رفتیم شعبه بعدیییییش که خارج شهره

خلاصه اینطور شد که اولین افطار خارج از خونه دخملی رقم خوردهورا اییییینم عکساش

اینجا خانومی داره موز میخوره من فدااااااااااااااااااااااااش

                                                         

موقع برگشت خانومی لج کرد و بغل خواست و بابایی زحمتشو کشیداوه و خوشگلم مثل همیییییشه که تو آسانسور کنجکاویش گل می کنهچشمک  زیر و زبر آسانسور خوب خوب از نظر گذروند بغل

                                            

                                                                                     

بعد هم رفتیم تو حیاط رستوران چراغهای روشن توجه خانومی رو به خودشون جلب کردن و تصمیم گرفتیم

چند تا عکس از نازدار خانوم بندازیمماچ من فدااااا

                                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)