دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دندون چهارم خانومی دردسرهای مربوطه

1392/9/30 6:25
140 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخملیم چند روزی که نتونستم وبتو آپ کنم گرفتار دندون در آوردن بودی و همه ما هم بالطبع گرفتار درد

کشیدنها و لج کردن شما.

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخ که چقدر این دندونا اذیتت کرده بمیرم براااااااااااااااااااااااااااات

مامانی جون این روزا از بس لج داشتی دیگه رو پا نمیخوابیدی و باید بغلت میکردم و تو اتاق می

چرخوندمت تا خوابت ببره تااااااااازشم خییییییییلی لاغر شدی و از هممه بدتر دوباره برای خوردن شیر تو

بیداری اذیییییییت می شی و اذیت می کنی این روزا دیگه تا مرز افسردگی پیش رفتم از طرفی دلم برات

می سوزه که درد می کشی و از طرفی خودم هم کلافه می شم بابایی که بسسسسسسسسسس

که دوست داره رفت و یه ژل مخصوص درد دندون نی نی ها که خییلی هم گرون بود برات خرید تا کمتر

دردبکشی.گل نااااازم نگران نباش و تحمل کن چون این روزا هم تموم میشه و این دندون کوچولوت هم

راهشو پیدا می کنه و بیرون می یاد

واینم بگم که همه این سختیهای من و بابایی در برابر یه لبخندخانوم کوچولومون مث یخ زمستونه که در

برابر آفتاب گرم و پرمهر آب می شن بارها گفتم بازم برای صدمین بار میگم:

                                              دوووووووووووووووووووستتتتتتتت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااریییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوبه
31 تیر 92 0:23
ای جانم عزیز دلم، فدای اون دندونات بشه خاله، قربونت بشم . میبوسمت، ایشالا زودتر دندونات درآد راحت شی عزیز دلم ، مامانی دینا من برای هر کمکی آمادم ، هر وقت خواستی بگو خدمت برسم یکم گلمو نگه دارم

ممنون خاله جونیش من و دینا خانوم که همیشه برات زحمت داریم ایشالله یه روز نی نی خووودت بوس بوس
عمه مائده
1 مرداد 92 13:33
عمه فدا بشششششششششه....من دل ندارم دتری درد بکشه...ایراد نداره عمه جونی دندون درمیاری اونوقت گوشت و پلو میتونی بخورییاااااادوووووست دااااارم ی دنیاااااااااا