دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دینای بیقرااااااااااار

1393/2/31 16:22
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مظلوم و بیقرارم

نمیدونم چند وقته چت شده...آروم و قرار نداری... دائم داری لج می کنی و گریه...

منو هم به بیقراری و گریه و ناله کشوندی...امروز کلی اشک ریختم و به درگاه خدا ناله کردم

ازش خواستم آرامش رو به قلبم بیاره تا بتونم با این لجبازیات کنار بیام...

نمیدونم چته ...شاید برای بابات لج می کنی ...امروز بابات دیر میاد ...

منم بردومت خونه مامان سلیمه اینا...اونجام همش گریه و زاری و لج می کردی...

به دلایل نا معلووووووووووووووووووم...

حالم خیییییییییییلی بدهههههههههههههههه

حس می کنم برات مادر خوبی نیستم...امروز مامان سلیمه اینو بهم میگفت...

حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم بدهههههههههههههههههگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنيسا
1 خرداد 93 21:32
ای بابا چرا ویلاگت اینطوری شده تا میام پستای قبلیت رو ببینم همش میاد پسورد میخواد دوباره صفحه از اول باز میشهشدم
مامان بهار
6 خرداد 93 6:04
مطمئن باش بهترین مامان دنیایی عزیزم ...تلقین منفی چرا؟؟ همه لجبازی ها جیغ زدنا غذا نخوردنا مقطعیه ...به خدا باور کن ...منم بهار به شدت یه دوره ایه جیغ میزنه و لجباز شده اما تنها راهکرد من بی خیاله هر وقت جیغ میزنه نگاه به من میکنه مثل کسی که مییخواد لجتو در بیاره منم بیدی نیستم به این بادا بلرزم در کمال خونسردی بی تفاوت ازش میگذرم اونم یهو ساکت میشه و جیغ نمیده ...راستی برای تمدد اعصابتم که شده یه لیوان عرق بهار نارنج و دمنوش گل گاو زبون بخور شنبه ها هم غسل صبر بکن ...من این کارا رو کردم جواب گرفتم تو هم امتحانش ضرر نداره .ما مامانا باید اعصاب پولادین در باربر این فسقلیا داشت باشیم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
مرسی دوست جونم که انقدر به فکرمییییییی...حتما همین کارها رو میکنم...بیاین شمااااال ببینیمتون دیگههه