دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دینا گم می شود

1393/1/21 20:46
461 بازدید
اشتراک گذاری

جا مانده از 14-15 ماهگی

سلام عسلکم

وقتیکه سرما خورده بودی و بینیت کیپ شده بود

مجبور بودیم برات قطره بینی بریزیم ...و شما هم اصلااااااااا دوست نداشتی

یه روز که تعویضت کردم و قطره زدم برات قطره رو برداشتی و قایمش کردی و

بعدش دویدی تو اتاقت

بار بعدی که خواستم برات قطره بریزم...هر چی گشتم قطره رو پیدا نکردم...

فکر کردم شاید تو اتاقت گذاشته باشی...

رفتم تو اتاقت و همینطور هم می پسیدم دینا قطره رو کجا گذاشتیییییییییییی

اما هر چی گشتم قطره رو پیدا نکردم که نکردممممممممممم

ناچار برگشتم تو حااااااال

و دیدم نیستی....واااااای خداایاااااااا هر چی گشتم پیدات نکردم

هرچقددددر هم صدات زدم ...جواب ندادی

منم هول شدم و همش به آشپزخونه ...تراس...اتاق خودمون و ...سر میزدم

که یکهو توجهم به دوتا پای کوچولو پشت پرده جلب شد و پی بردم به موضوع

بلههههههههههههه جنابعالی قایم شده بودی تا پیدات نکنم و قطره نریزم برااااااااااات

من فدای عقلت بشمممممممم

البته بعد که پرده رو کنار زدم با این صحنه مواجه شدم

ای مووووووووووووول زبل

و بعد که صدات زدم و فهمیدی لو رفتی...زودی گفتی:دااااالی

ای پر رووووووووووووووووووووووو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Mobina
21 فروردین 93 19:11
سلام روی دو تا لینک کلیک راست کن دوتا عکس دینا خونه ما ، دوست داشتی بزار تو وبلاگش دتر ببوس http://bayanbox.ir/id/6995478672729020765 http://bayanbox.ir/id/5730962180799754306
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون عزیزم...همین الان گذاشتم تو وبلاگش