دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دینا انگلیش

1393/1/7 9:20
478 بازدید
اشتراک گذاری

جامانده از سال92

عشققققققققققق های کلاس مامان سلااااااااااام

از اواخر 14 ماهگیت دارم سعیییی می کنم چیزها رو به انگلیسی یادت بدم

بالاخره باید با نی نی هاییکه مامان مترجم ندارن یه فرقهایی بکنی دیگه....

خلااصه از ماهی بگیر تاااااااا موز رو انگلیش میگم و شما هم از همه بیشتر از موز خوشت اومده

و تاا بهت میگم موز چی میشه

عشق باهوشم میگی : ناناااااااااااا

و این بنانای ما یا همون نا نای شما شده اولین کلمه انگلیسیت عشششششقم

که البته با یه لبخند مختص خودت اداش می کنی

من فداااااااااای انگلیش خودمممممممممم

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچ

باییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی پوریا
7 فروردین 93 12:22
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون من و دینای گلم هم براتون بهترینها رو آرزو می کنیییییییییم
مامان بهار
16 فروردین 93 16:44
خاله جون شما مترجمی؟؟؟؟؟؟من مددکاری میخونم ..هزار تاواسه دینا ی خودم که کاراش با بهار مثل سیب و کارته
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آره عزیزم مترجمی خوندم...چه خوب...از متنات که روح دارن پیداست شغلت هم باید روح داشته باشههههجیگر هر دوتاشونو برم مننننننننننننن
بهار
17 فروردین 93 8:01
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا کوچولوی قشنگت همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن و برای گل نازت قالب وبلاگ و تقویم رایگان دانلود کن.
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنونم عزیزم ...بهارت بهااااری...حتماااااااااا
مامان آنیسا سعیده
18 فروردین 93 20:58
آفرین کار خوبی کردی منم برای آنیسا نزدیک به 20تا کلمه یادش دادم وتا حدودی مکالمه
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
چه خوب ...آفرین به آنی خوشگله و مامانش