دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دینا خانوم عشق کامپیوتر

1392/12/20 16:42
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

تو این ماه یکهویی عشقت به کامپیوتر و میز و صندلیش زیاد شدمتفکر

البته از نوع عجیب و غریبشتعجب

می پرسی از چه نوعی؟؟؟؟

خودت تو عکسها ببینننننننننننننننننننننعصبانی

اول اینکه تا در اتاقت باز باشه میدویی و میشینی رو صندلی

بعد فضولیها شروع میشنننننننننننننننننننننن

واین هم نوشیدنی حین فضولیییییییی

گاهی اوقات هم کار به اینجاها می کشههههههههههه

و....اینجااااااااااااااااااا

وحتی ...اینجااااااااااااااااااااااا

 

آخه دخترررررررررررررررر

چی بگم من بهت...

من چه کنم از دست تووووووووووو...

چرا یه جا بند نمیشییییییییییییی...

یا باید زیر میزو صندلی و اینجور چیزا باشیییییییییییی

یا بالاشوووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پانیذ
20 اسفند 92 18:43
تو که به پانیذ سر نمیزنی...اما من دلم نمیاد به عمه فدا سر نزنم....تا وقت گیر میارم میام به عشق دیدن تو....وقتی میبینمت انرزی میگیرم... ای جونم مواظب باش نیافتی
مامان بهار
20 اسفند 92 21:01
خسته نباشی خواهر ...خدا قوت.............درکت مینمویم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
واقعااااااااااااااا پدرمونو در آوردن وروجکهااااااااا
سعیده مامان آنیسا
21 اسفند 92 20:07
شیطون
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آااااااااای گفتییییییییییییی