دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

اولین پشه کشی

1392/12/10 15:52
273 بازدید
اشتراک گذاری

تعجب

سلام عشششششق مامان

امشب اولین پشه کشی زندگیت رو انجام دادیخنده

صبح هوا خیلی خوب بود و من هم پنجره ها رو باز کردم تا هوای خونه عوض شه

و یک پشه بخت برگشتهخنده (از اینهاییکه شبیه مگس هم هستند)اومد تو

وشما از اول صبح گیر دادی بهش و هر جا که میرفت شما هم دنبالش بودی

هی نشونش میدادی و می گفتی  این چیه؟؟؟؟؟؟

و همش در کمینشششششششششششچشمک

چند بار هم تا نشست رو زمین اینا اینا گویان میخواستی پا بذاری روش

تا اینکه همین الان بالاخره نمیدونم با چه ترفندی کشتیشقهقهه

در تاریخ 92/11/27 ساعت12 شب

مامان جان

فدات شم من که انقدددددر کنجکاویییییییییییی

فداااات فدااااات فدااااات

نکته: عکسهای شکارت رو بعدا میذارم تو وبلاگت

با تفنگی در دست و پای راستت روی لاااشه پشششششهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهار
28 بهمن 92 8:16
ماشالا خانوم زرنگ شکارچی خودم .یعنی من کشته مرده این حس کنجکاوی شما وروجکا هستم امروز بهار از 5 و نیم صبح تا حالا بیدار شده داره چشام از خواب باره میشه .زوز زوزد مامان عکستو بذاره تا این ژست قهرمامانه ی شما رو ببینیم
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
هاهاها حتمااااااااااااا خاله جونیییییییییییی