دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

کمک کار ماماااااااااااااااااان

1392/11/21 13:19
272 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل خونه

جدیدا خییلی تو کارا به من و بابات کمک می کنی

بابایی که از سر کار برمیگرده

برعکس قبلا که منتظر بودی بیاد و بهت دست بده منتظری تا هر چی دستشه رو بده بهت

تا ببری تو آشپز خونه تازشم اگه نده بهت شااااکی میشیبغل

(مثلاااا میخوای از من که چیزا رو از دستش می گیرم تقلید کنی)

هر وقت هم یه دستمال پیدا می کنی شروع می کنی به گردگیری

و همشش در حال جمع کردن و تمیز کاری خونه و مثلا شامپو فرش کشیدن و

... هستیخنده

 

عشششششق مامان دیروز به بابات گفتم می بینی بچه آیینه هر خونه ایه من

چون همش در حال تمیز کاری خونم عشقم ازم یاد گرفته

بابات هم میگه دخترم 2 سالش که بشه کلی تو کارای خونه کمکت می کنه

پس به امید اون روووووووووووزفرشته

در ضمن یه چیز دیگه هم دستم اومد اونم اینکه چون من و شما بیشتر ساعات روز رو با هم تنهاییم

رفتارم خییلی روت تاثیر میذاره

پس باید خیییلی مراقب حرکاتم باشم امیدوارم

خدای مهربونم هم بهمون کمک کنه تا عشق ناااازم یه دختر خییییلی

خوب بار بیاد . الهی آمین

البته عششقم من تنها مشکلی که با شما دارم غذا نخوردنته که

دیوانه و عصبیم میکنه و همش هم سر این موضوع باهم درگیریم

و جدیدا فهمیدم چرا با نی نیها دعوا میکنی

چون من و شما سر غذا خوردن با هم درگیر می شیم و این تو رفتارت

تاثیر گذاشته و در اصل از من بدخلقی رو یاد گرفتی

منو ببخش عزیزم قول میدم خودمو اصلاح کنم چون تغییر رفتار شما منوط به تغییر رفتار خودمه

واااای که چقدددر بچه بزرگ کردن سختههههه

ولی باهمه اینها خییلی شیرینیها هم دااااااااااااره

من فدای قند و نبات و شیر شکلات خونمون بشمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
11 بهمن 92 9:49
عزیزم وبلاگ قشنگی داری ب ماهم سر بزن............
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:39
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ما هم دوستون دارییییییییییییییییییییم