دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

اولین عید فطر دینا خانوم

1392/9/30 6:29
302 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان اولین عید فطرت مبارک گل نااااازم بغلماچقلب

من فدای قد و بالات که اولین ماه روضونتو پشت سر گذاشتیییییییییییییییییییی ماچ

عسلم انشاا... صد تا ماه رمضون دیگه رو هم ببینی گل نااازمفرشته

الهی من فدای تو بشم که تو این ماه رمضون در عین روزه خواری یه عالم افطار خوردیییییییییییچشمک

اما امیدوارم وقتی بزرگ شدی و واسه خودت خانوم شدی همممممممه روزه هات رو بگیریفرشته

انشاا... به حق همین ماه رمضون که اولین ماه رمضون عمرته همممممیشه تو همممه کارات موفق

باشی ومامانی بهت افتخاار کنه هر روز بیشتر از دیروووووووز منم قول میدم هممممش برات دعا کنم

آخه دعای مادر در حق نی نیش قبول در گاه خدا جونه عسلکمماچ

از خدا هم به خاطر وجودت ممنونم و روزی هزااار بار شکرش می کنم بغلممنونم خدا جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پانیذ
22 مرداد 92 1:33
آخ عمه فدای قد و بابلات......دلم واست یه ذره شده بود...اما حالا که دیدمت جون گرفتم...این روزا پانیذ هم خیلی خوشحال چون پیش تو