دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

دینا کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/2/29 17:56
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

جدیدا یه جای جالب برای قایم شدن پیدا کردی که عقل جن هم بهش نمیرسه

به عقل تو فینگیل چطور رسیده ...نمیدونم وا...

اگه گفتی تو این عکس کجا تشریف داریییییین؟؟؟

خودت ببین

تعجب این روزها اکثر اوقات زیر این استخری و 4 دست و پا اینور و اونور میری

منم عزمم رو برای خرید کلبه برات جزم کردم...فدات شم که داری بین و ما و خودت از همین حالا

حریم قائل میشیبغل

همین جوری بهتره مامان...شاید اگه من هم بین خودم و برخی افراد همین فاصله رو قائل میشدم

حالا از نبودشون انقدر ناراحت نبودم...کاش تو مادر من بودی و من دخترت...اونوقت مث حالا هر روز یه چیز

جدید ازت یاد میگرفتممحبتمامانی من دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (3)

زهرا
29 اردیبهشت 93 18:03
چه جای امنی برای خودت درست کردی خاله جون
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
آره این کوچولوها خوب بلدن چیزای جدید کشف کنن...البته دختر من سیده و در پناه امن جدش...ممنون که به وبمون سر زدین...ما هم مهمونتون میشیم
Mobina
30 اردیبهشت 93 9:14
فقط همین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دینا
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
می بینیییییییییییی
مامان بهار
6 خرداد 93 6:13
خخخخخخ از دست این دینا جووووون .اره واقعا بعضی وقتا ما باید ازشون چیزی یاد بگیریم ...الهی به حق دینای گلم همه خطر ها از بچه ها دور باشه یه سر بیا وب ما ببین باز چه خبرایی شده
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خاله جونی که بهمون سر میزنی...بوسسسسسسسسسسسسسسسس