دینادینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

شازده خانوم کوچولو...

ست امسال خانواده مااااااااااا

1392/12/29 11:44
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام به جیییگر مامانبغل

قبل از هر چیز باید از اینکه مدتها وبتو آپ نکردم ازت بخوام که ببخشیماوه

آخه یه عاااااااااااااااااالم کار رو سرم ریخته بود و منم که میدونییییییییی...دست تنهامنگران

از بس هم که کار داشتم  همش تو راه خونه و بازار بودم....چشمک

شما رو اکثر اوقات میذاشتمت خونه مامانی اینا

و قربون مامان مهربونم برم که با آغوش باااااااااز پذیرات بود و کلی بهمون حال دادماچ

دست تو دختر گلم هم درد نکنه که باهامون کنار اومدی و کللی خانوم بودی ماچ

و من و مخصوصا مامانی رو اصصصلا اذیت نکردیقلب

.......بگذریم و بریم سر اصل موضوع که رنگ ست خانوادسسسسسسسسست....

عسلکم من از وقتیکه با پدر خوب و مهربون شما ازدواج کردمخجالت

یکی از کارهاییکه موقع سال نو خیییلی برام مهم بود ست بودن رنگ لباسهامون بوووودمژه

مثلا یه سال کرم. یه سال قهوه ای. یه سال سرمه ای....

و شما هم که بدنیا اومدییییییی...دیگه ستمون 3 نفره شد...بغل

و پارسال رنگ خانواده رو سرمه ای انتخاب کردیممممممممم

امسال من خیلی دوست داشتم که رنگ ستمون  مشکی با یه رنگ دیگه باشه

(البته بین قهوه ای و زرشکی و بنفش مونده بودم)

اماااااااااااااااااااااا....

موقع خرید بابایی جنابعالی از یه کت و شلوار سرمه ای خوشش اومد و عصبانی

از من انکااارکلافه و از ایشون اصراااااااااار بالاخره خریدن(البته خداییش خیلی بهش می اومد هااااااا

اما میدونی ما هیچ دو سالی پشت هم رنگ ستمون یکی نبود ناراحتو این یک کمی اذیتم می کرددد

اما اون گفت چه ربطی داره مدل لباسهای امسال و پاسالمون که مثل هم نیستعصبانی

و من هم که تصمیم داشتم مانتو مشکی بردارم  و با کت و شلوار مشکی بابایی

ست کنم و رنک روسری من و بلوز بابایی رو با رنگ لباس جنابعالی خیال باطل

ست کنم تمااااااااااااااااام نقشه هام نقش برآب شد

اون هم که دید من ناراحت شدم برام یه مانتو خیلی توپ انتخاب کرد و ....

خلااصه اینطوری شد که رنگ ست امسالمون هم شده سرمه ای...

می گم دخترک نکنه شما از رنگ سرمه ای خوشت میاد که از وقتیکه اومدی

ما رو سرمه ای پوشمون کردییییییییییزبان

حالا خدا کنه سال دیگه هم سرمه ای پوش نشیییییییمچشمک

اما به هر حال امیدوارم سال93 برامون سال خوبی باشه و همش همش همششششششش

خبرهای خوب بشنوییییییییییم

الهی آمییییییییینفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
29 اسفند 92 11:37
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنوووووووووون همچنین برای شمااااااااااااااااا
مامان بهار
29 اسفند 92 16:59
ارزو دارم نوروزی که پیش رو داری اغاز روزهایی باشد که ارزو داری .....بهار مبارک
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
پاسخ
ممنون خاله ...همینطور برای شما و بهاااار عشقم